تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 6:25
کد خبر : 8542

برگزاری نمایشگاه در رشت توسط یک شرکت غیربومی؟!

برگزاری نمایشگاه در رشت توسط یک شرکت غیربومی؟!

با چه منطقی مجوز برگزاری نمایشگاه به شرکت‌های غیربومی داده می‌شود، اما شرکت‌ها و مجریان تبلیغاتی بومی شهر رشت و استان گیلان از این امر محروم هستند؟!

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از غیرمنتظره، معین حسن‌زاده: پاندمی کرونا بزرگترین آسیب را به فعالین اقتصادی وارد کرد و یکی از استان‌هایی که بیشترین آسیب را به خود دید استان گیلان و فعالین اقتصادی آن بود.

از آغاز پاندمی ویروس منحوس کرونا تا به امروز برگزار کنندگان بومی نمایشگاه‌ها در گیلان با محدودیت‌های فراوانی روبرو بوده‌اند و عملاً بسیاری از آن‌ها نتوانسته‌اند حتی یک دوره نمایشگاه در رشت برگزار کنند و طی چهار سال گذشته دچار بحران‌هایی جدی شده‌اند.

امسال نیز با توجه به تقارن ماه‌های محرم الحرام و صفر با فصل تابستان فرصت برگزاری نمایشگاه در رشت عملاً از دست رفت و می‌توان به جرات گفت طی ۴ سال گذشته تعداد نمایشگاه‌های برگزار شده در سطح شهر رشت به بیش از انگشتان دو دست نمی‌رسد.

حال اما یک شرکت غیربومی با تبلیغ در فضای مجازی به دنبال برگزاری نمایشگاهی ۶۰ غرفه‌ای در شهر رشت است.

البته عجیب است که این شرکت غیربومی حتی با خیابان‌ها و محله‌های رشت نیز آشنا نیست و آدرس محل برگزاری نمایشگاه را میدان شهرداری ورودی پارک شهر (محتشم) معرفی کرده است!

در چنین شرایطی باید از مسئولین شهرداری رشت، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری، فرمانداری و سایر عوامل ذی‌ربط پرسید که با چه منطقی مجوز برگزاری نمایشگاه به شرکت‌های غیربومی داده می‌شود، اما شرکت‌ها و مجریان تبلیغاتی بومی شهر رشت و استان گیلان از این امر محروم هستند؟!

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.