تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 11:08
کد خبر : 8027

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: مالکین جدید سپیدرود اهلیت مالی و توانمندی دارند / سازمان بازرسی باشگاه های با افزایش تعرفه زیاد را نقره داغ کرد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: مالکین جدید سپیدرود اهلیت مالی و توانمندی دارند / سازمان بازرسی باشگاه های با افزایش تعرفه زیاد را نقره داغ کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اعلام کرد که تا وقتی اهلیت متقاضیان مالکیت تیم‌های ورزشی برای اداره کل ثابت نشود، اجازه تیمداری به آن‌ها نمی‌دهد.

به گزارش گیلانی ها خبر، به نقل از حکایت گیلان؛مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان اعلام کرد که تا وقتی اهلیت متقاضیان مالکیت تیم‌های ورزشی برای اداره کل ثابت نشود، اجازه تیمداری به آن‌ها نمی‌دهد.

جهانبخش آرمان در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان ضمن قدردانی از اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها مطالبه گر چالش‌ها و مسائل مردم هستند و باید نقاط ضعف و قوت ورزش گیلان را مورد واکاوی قرار دهند.

وی در پاسخ به انتقادات در مورد حضور کمرنگ خبرنگاران در برنامه های اداره گفت: این موضوع به روابط عمومی اداره کل برمی گردد که باید شرایط را برای حضور بیشتر خبرنگاران فراهم کند.

وی از برگزاری یادواره ۳۶۰ شهید ورزشکار گیلان در استان خبر داد و گفت: این مراسم صبح  پنجشنبه ۲۶ مرداد در گلزار شهدای رشت و با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان و محمود پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی در مورد آمار سرانه ورزشی استان نیز گفت: صومعه سرا بالاترین و رشت پایین ترین سرانه ورزشی استان را دارا هستند. سرانه ورزشی گیلان نیز  به نسبت میانگین کشور در جایگاه هشتم قرار دارد.

آرمان  با اشاره به افزایش چشمگیر  تعرفه‌های باشگاه‌ها در استان، گیلان خاطرنشان کرد: از سازمان بازرسی تشکر می‌کنم که باشگاه های متخلف را نقره داغ کرد.ارزان سازی  ورزش در اولویت اداره کل ورزش و جوانان قرار دارد و در این راستا نظارت و بازرسی جدی صورت گرفته و با متخلفین برخورد قاطع شورت گرفته است.

 

آرمان با بیان اینکه خرید و فروش باشگاه بدون هماهنگی با هیئت فوتبال و سازمان لیگ باطل است، گفت: تا اهلیت و توانمندی مالی افراد مسجل نشود نمی‌توان باشگاهی به آنها واگذار شود. بسیاری سعی کردند در لابی هتل برای خود قرارداد مالکیت امضا کنند که ما ورود کردیم و جلوی آن گرفته شد. وی در مورد باشگاه سپیدرود و داماش نیز گفت: مالک جدید باشگاه سپیدرود دارای اهلیت و توانمندی، ظرفیت‌های خوبی است و در مورد داماش هم همین اهلیت وجود دارد.

وی درباره حضور واحدهای صنعتی در باشگاه‌ها گفت: ما نمیتوانیم در این زمینه دستوری صادر کنیم، ولی می‌توان مذاکره کرد و کارهای خوبی نیز در این زمینه انجام شده که تا وقتی رسمی نشود اطلاع رسانی نمی‌کنیم.

آرمان با بیان اینکه ۵۴ مکان ورزشی در گیلان احیا شد، بیان داشت: احیای زیرساخت‌های ورزشی یکی از دستاوردهای ورزش گیلان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.