تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 - 7:49
کد خبر : 6635

از ادعای انقلابی‌گری تا جذب پسر و دختر خاله و پسر عمو!

از ادعای انقلابی‌گری تا جذب پسر و دختر خاله و پسر عمو!

شورای ششم شهر رشت را باید عجیب‌ترین شورای تاریخ شهر رشت نامید، شورایی که باید قبول کرد کارایی لازم را نداشته و در بسیاری از موارد از شوراهای پیشین خود ضعیف تر عمل کرده است.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از غیرمنتظره، معین حسن زاده: شورای ششم شهر رشت را باید عجیب‌ترین شورای تاریخ شهر رشت نامید، شورایی که باید قبول کرد کارایی لازم را نداشته و در بسیاری از موارد از شوراهای پیشین خود ضعیف تر عمل کرده است.

هنوز چند ماه از افتضاح دستگیری یک عضو همین شورای انقلابی شهر رشت به اتهام ارتشا نگذشته که حالا افشاگری رضا عاشری بار دیگر شورای ششم شهر رشت را با علامت سوال های فراوانی روبرو کرده است.

شورای ششم شهر رشت از آغاز به کار خود با ادعای انقلابی‌گری پای به عرصه گذاشت، اما از همان ابتدا و با ایجاد درگیری میان چند عضو شورا و یارکشی‌های عجیب و غریب با حاشیه‌های فراوانی روبرو شد.

ماجرا آنقدر کش پیدا کرد که در جریان رای‌گیری برای عزل امیرحسین علوی به عنوان شهردار رشت، چهار عضو شورا ادعای تقلب در جریان رای گیری را مطرح کردند، موضوعی که در سطح کشور هم مطرح شد و در نهایت با بازگشت امیرحسین علوی و پس از آن برکناری دوباره علوی چندین ماه عمر و وقت این شهر توسط اعضای شورا به بازی گرفته شد.

حال اما، در شرایطی که شورای ششم شهر رشت از ساخت یک سرویس بهداشتی در سطح شهر نیز عاجز است، رضا عاشری یکی از اعضای شورا دست به افشاگری در خصوص جذب آقازاده‌ی عضو شورا در قالب پاکبان و نیروی حجمی، اما به صورت پشت میزنشین، زده است!

او در استوری اینستاگرامی خود نوشته است:

آنچه امروز مردم را شدیدا مایوس می‌کند وجود رانت و تبعیض است. تبعیضی که در همه دستگاه‌ها به وضوح رویت می‌شود.
این عضو شورای شهر رشت در ادامه متن خود نوشته است: «اخیرا شنیدم که عضو شورایی دخترخاله خودش رو سر کار آورده، یکی دیگه از همکارانم پسرعمو و این فقره اخیر عضوی، پسرش را به عنوان پاکبانِ پشت میزنشین. از خودم و مثلا ۱۰ عزیز دیگر شورای مثلا انقلابی خودم می‌پرسم ما با شوراهای قبلی دقیقا چه فرقی داریم؟
او در ادامه متن افشاگرانه‌اش نوشته است:«آها پشم و مو و پُرزمون بیشتره»

عاشری در استوری دیگری از جوانانی سخن به میان آورده که با او از بیکاری و گرسنه بودن همسر و فرزندانشان گفته‌اند.
این عضو منتقد شورای شهر رشت ادامه داد: «یهو یاد چند تا جوون افتادم که گفتن آقای عاشری زن و بچه‌مون گشنه هستن. ما رو به عنوان رفتگر بیار سر کار. اصلا دستشویی پاک می‌کنیم. و من در جواب گفتم جذب نداریم. اگه نداریم چطور داریم اینهمه جذب می‌کنیم و مستقیم می‌فرستیم پشت میز؟
عاشری در پایان متن خطاب به همکارانش در شورای شهر رشت نوشت: «ما دروغگویی بیش نیستیم. جذب داریم ولی برای کَس و کار خودمون.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.