تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 11:40
کد خبر : 6863

برگزاری ۴ مسابقه در ۸ ماه؛

بازگشت هیئت بدنسازی و پرورش اندام به روزهای اوج

بازگشت هیئت بدنسازی و پرورش اندام به روزهای اوج

با به جریان افتادن خونی تازه در رگ‌های بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت و استان گیلان، اینبار مسابقات پرس سینه استان گیلان به میزبانی شهرستان سیاهکل برگزار شد.

اختصاصی / به گزارش گیلانی‌ها خبر، احمد یعقوبی: آذر ماه ۱۴۰۱ بود که سید علی موسوی نیک به عنوان سرپرست هیئت بندسازی و پرورش اندام شهرستان رشت منصوب شد.

عملکرد موسوی نیک در هیئت بدنسازی شهرستان رشت آنقدر قابل توجه بود که او به عنوان سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان نیز منصوب شود تا همزمان هم سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان باشد و هم شهرستان رشت.

او در این مدت پس از تعیین ارکان هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان، اقدام به برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت کرد، پس از این نیز مسابقات کنده فلزی قویترین مردان را در رشت برگزار کرد که در این مسابقات باشگاه‌های سراسر استان حضور یافتند.

پس از این مسابقات لیفت قدرتی کاپ آزاد رشت نیز توسط هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت برگزار شد و بعد از آن طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سید علی موسوی نیک به عنوان سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان منصوب شد.

پس از این اما با به جریان افتادن خونی تازه در رگ‌های بدنسازی و پرورش اندام شهرستان رشت و استان گیلان، اینبار مسابقات پرس سینه استان گیلان به میزبانی شهرستان سیاهکل برگزار شد.

گفتنی است در تقویم مسابقات بدنسازی و پرورش اندام استان و شهرستان رشت برگزاری مسابقات رشت کلاسیک، یادواره ۲۲۰۰ شهید شهرستان رشت نیز در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر ماه پیشبینی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.