تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 11:14
کد خبر : 10569

گرایی یکسال محروم شد و المپیک را از دست داد

گرایی یکسال محروم شد و المپیک را از دست داد

روابط عمومی فدراسیون کشتی اعلام کرد: در پی اقدام محمدعلی گرایی ملی پوش وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان و پرتاب بطری آب توسط وی به داخل تشک مبارزه میان محمدرضا گرایی و کشتی گیر ژاپنی، اتحادیه جهانی کشتی اقدام به صدور رأی در کمیته انضباطی و اخلاقی کرد. بر این اساس محمدعلی گرایی به مدت یکسال از حضور در میادین کشتی محروم شد و باید مبلغ یک هزار فرانک سوئیس به اتحادیه جهانی کشتی پرداخت نماید.

به گزارش گیلانی ها خبر،  روابط عمومی فدراسیون کشتی اعلام کرد: در پی اقدام محمدعلی گرایی ملی پوش وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان و پرتاب بطری آب توسط وی به داخل تشک مبارزه میان محمدرضا گرایی و کشتی گیر ژاپنی، اتحادیه جهانی کشتی اقدام به صدور رأی در کمیته انضباطی و اخلاقی کرد. بر این اساس محمدعلی گرایی به مدت یکسال از حضور در میادین کشتی محروم شد و باید مبلغ یک هزار فرانک سوئیس به اتحادیه جهانی کشتی پرداخت نماید.
رأی اتحادیه جهانی کشتی در مورد پرونده ملی پوش فرنگی کار در رقابت های جهانی صربستان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پی اقدام محمدعلی گرایی ملی پوش وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت های جهانی صربستان و پرتاب بطری آب توسط وی به داخل تشک مبارزه میان محمدرضا گرایی و کشتی گیر ژاپنی، اتحادیه جهانی کشتی اقدام به صدور رأی در کمیته انضباطی و اخلاقی کرد.

بر این اساس محمدعلی گرایی به مدت یکسال از حضور در میادین کشتی محروم شد و باید مبلغ یک هزار فرانک سوئیس به اتحادیه جهانی کشتی پرداخت نماید.

فدراسیون کشتی نیز به دلیل خطای ورزشکار، به پرداخت ۵ هزار فرانک سوئیس جریمه ملزم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.