تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 11:37
کد خبر : 8459

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛ لایروبی ۲۶ کیلومتر از شبکه فاضلاب رشت

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛ لایروبی ۲۶ کیلومتر از شبکه فاضلاب رشت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از لایروبی بیش از ۲۶ کیلومتر شبکه فاضلاب از مناطق ۴ گانه رشت طی ۴ ماه نخست سال خبر داد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از لایروبی بیش از ۲۶ کیلومتر شبکه فاضلاب از مناطق ۴ گانه رشت طی ۴ ماه نخست سال خبر داد.

مازیار علی پور  اظهار کرد: به منظور رفع یک هزار و ۴۸۱ فقره حوادث در مناطق ۴ گانه شهر رشت بیش از ۲۶ کیلومتر از شبکه‌های فاضلاب لایروبی شد.

وی افزود: رفع گرفتگی شبکه و انشعاب فاضلاب با دستگاه واترجت به تعداد یک هزار و ۴۶۲ فقره، هزار و ۵۷۹ دهانه مرئی سازی و همسطح سازی دریچه‌های منهول، ۷۷۳ دهانه مرمت دور قاب و دیوارهای منهول، ساخت و اجرای منهول به تعداد ۱۴۵ دهانه، ۹۲ فقره رفع اصلاح انشعاب و اصلاح شبکه فاضلاب به طول ۴۸۱ متر، رفع ۴۰۳ فقره پس زدگی شبکه فاضلاب، حمل لجن با تانکر ۵۷۸ مترمکعب، رفع آب گرفتگی در راستای تعامل با شهرداری ۱۴۶ مورد و بازدیدهای روزانه به تعداد ۸۲۵ مورد طی این مدت نیز اجرایی شد.

علی پور ادامه داد: جهت انجام این عملیات، اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه و با اجرایی شدن آن مشکل دفع فاضلاب ۲۱۱ هزار خانوار شهر رشت مرتفع شد.

وی؛ در پایان ضمن تشکر از همکاری رشتوندان محترم به جهت اعلام سریع حوادث مربوطه در سامانه مردمی ۱۲۲ گفت: همچنان نیازمند یاری عزیزان شهروند در این خصوص هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.