تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 8:06
کد خبر : 1261

شهردار رشت: احداث پارک‌های ویژه بانوان در مناطق پنجگانه – لزوم تحول در حوزه فضای سبز شهر

شهردار رشت: احداث پارک‌های ویژه بانوان در مناطق پنجگانه – لزوم تحول در حوزه فضای سبز شهر

سید امیر حسین علوی شهردار رشت ضمن تاکید بر لزوم تحول در حوزه فضای سبز شهر، گفت: مناطق پنجگانه احداث پارک‌های ویژه بانوان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش گیلانی ها خبر، سید امیر حسین علوی شهردار رشت، در جلسه‌ای که با حضور مدیران مناطق و دیگر مدیران شهری در سازمان سیما، منظر و فضای سبز برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت کیفی و کمی فضای سبز شهر رشت، زیبنده این شهر نیست و لازم است با تغییر روش‌ها و با رویکرد تحول در جهت بهبود این وضعیت گامهای اساسی برداشته شود.

شهردار رشت ایجاد پارک‌های ویژه بانوان در سطح مناطق پنجگانه با اولویت محله‌های کمتر برخوردار را ضروری ذکر کرد و یادآور شد: انتظار داریم که مدیران مناطق و سازمان سیما، منظر هر چه سریعتر نسبت به انجام مطالعات، جانمایی و احداث این پارک‌ها اقدام نمایند.

سید امیر حسین علوی در مورد فضای سبز سطح شهر هم تاکیداتی نسبت به مدیران مناطق و سازمان سیما و منظر داشت و تصریح کرد: در کاشت گل‌ها و گیاهان باید از گونه‌های باکیفیت‌تر با ماندگاری بالا استفاده گردد تا چهره شهر عوض گردد و با این کار شهر بانشاط شود و شهروندان نیز از اقدامات انجام گرفته رضایت داشته باشند.

وی در این جلسه در خصوص حاشیه رودخانه‌های سطح شهر که در تصرف دستگاه‌های دولتی و شبه دولتی قرار دارند هم دستوراتی صادر و تاکید کرد با انجام مطالعات لازم برای ایجاد پارک، پیش‌بینی اعتبارات آن در بودجه سال آینده لحاظ گردد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از مدیران مناطق و رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به ارائه پیشنهادات و نظرات در خصوص تغییر چهره شهر، جانمایی جهت احداث پارک و کاشت گیاهان مناسب در میادین پرداختند.

در پایان این جلسه نیز شهردار رشت به همراه مدیران شهرداری رشت در راستای جانمایی احداث پارک‌های جدید، بازدیدی از مناطق بعمل آورد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.