تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 10:40
کد خبر : 10816

مالک داماش: متقاضی خرید داماش پول ندارد

مالک داماش: متقاضی خرید داماش پول ندارد

مالک داماش با بیان اینکه برای اینکه باشگاه داماش دچار مشکلی نشود سکوت کردم، گفت: من واقعاً فکر می‌کنم این عزیزان اصلا این مبلغ مالی را که باید تأمین کنند را در اختیار و توان ندارند.

مالک داماش با بیان اینکه برای اینکه باشگاه داماش دچار مشکلی نشود سکوت کردم، گفت: من واقعاً فکر می‌کنم این عزیزان اصلا این مبلغ مالی را که باید تأمین کنند را در اختیار و توان ندارند.

مالک داماش: متقاضی خرید داماش پول ندارد

به گزارش گیلانی ها خبر، داماش گیلان در فصل گذشته از لیگ دسته دوم کشور به لیگ یک آزادگان کشور صعود کرد و یکی از مشکلات اصلی این باشگاه مسائل مالی و مالکیت باشگاه بود که هواداران را آزرده خاطر می‌کرد.

در چند هفته گذشته ناصر زحمتکش مالک داماش گیلان طی قراردادی این باشگاه را به نصیر نعیمی‌پور واگذار کرد ولی زحمتکش مدعی است که مالک جدید به تعهدات مالی خود عمل نکرده است.

این مشکلات مدیریتی موجب سردرگمی سرمربی و کادر فنی و بازیکنان و بخصوص هواداران شده است و مشخص نیست چه زمانی آرامش به این باشگاه، هواداران و بازکنان باز می گردد.

ناصر زحمتکش مالک باشگاه داماش گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اتفاقات رخ داده پیرامون تیم داماش اظهار کرد: در خصوص تیم داماش به درخواست برخی مسؤولان چند وقتی است که سکوت کردیم ولی متاسفانه این عزیزان بزرگوار که متقاضی مالکیت هستند به تعهداتشان عمل نمی‌کنند ولی قاعدتاً فعلاً ما روی کاغذ و از نظر قانونی مالک داماش هستم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت داماش به هوادارانی که نگران این باشگاه هستند، گفت: در چند وقت گذشته صحبت‌های زیادی درخصوص داماش انجام شده و برای اینکه باشگاه داماش دچار مشکلی نشود سکوت کردم و آخرین صحبت این بود که این عزیزان پول را به حساب شخص امینی واریز کنند که اگر ما بدهی داشته باشیم  از آن کسر شود و بقیه را به ما پرداخت کنند که تاکنون همچین کاری نکردند.

وی با اشاره به اینکه بنظر می‌رسد متقاضیان مالکیت باشگاه پولی ندارند که پرداخت کنند، افزود: من واقعاً فکر می‌کنم این عزیزان اصلاً این مبلغ مالی که باید تأمین کنند را در اختیار و توان ندارند و البته با مدرک می‌توانم ثابت کنم که هفت الی هشت حساب بانکی‌شان به چند جای مختلف از قوه‌ قضاییه مسدود شده است.

وی در پاسخ به اینکه تکلیف هواداران نگران باشگاه چه خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه اعلام کرده‌ام که دیگر تیم‌داری نخواهم کرد، تا شنبه یا یکشنبه هر جور شده این موضوع را تعیین تکلیف خواهم کرد تا برخی دوستان به خودشان اجازه ندهند به برخی از مسؤولین استان گیلان بی‌حرمتی کنند.

زحمتکش با اشاره به این که دیگر به فوتبال حضور پیدا نمی‌کنم، گفت: من اگر قرار باشد مالکیت را پس بگیرم به هیچ وجه دیگر در فوتبال ورود نخواهم کرد و اگر صلاح دانستند و عزیزانی متقاضی مالکیت بودند به آن‌ها واگذار خواهم کرد.

وی پاسخ به اینکه آیا شرایط تیم داماش و مسابقات پیگیر هستید افزود: بله تمام مسابقات را پیگیری میکنم و نامه نگاری‌ها به وسیله من انجام می‌شود، پیگیر هستم و انشالله آرزو می‌کنم که داماش به جایگاه واقعیش برسد و اولین چیز این است که از حاشیه دور باشند و زمانی که توانستند از حاشیه دور باشند مشکل آنها حل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.