تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 14:43
کد خبر : 8979

رئیس فدراسیون کشتی:

حرف بی‌خود نزنید؛ تسبیح من و نماز خواندنم باعث نتیجه نگرفتن تیم ملی است؟!

حرف بی‌خود نزنید؛ تسبیح من و نماز خواندنم باعث نتیجه نگرفتن تیم ملی است؟!

علیرضا دبیر در خصوص انتقادات مطرح شده از تیم ملی کشتی آزاد صحبت کرد.

به گزارش گیلانی ها خبر، تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ فقط موفق به کسب یک مدال طلا شد و همین نتایج ضعیف انتقادات زیادی را نسبت به علیرضا دبیر و کادرفنی تیم ملی مطرح کرد.

علیرضا دبیر گفت: من زیاد اهل فضای مجازی نیستم، برخی دوستان صحبت‌های مطرح شده را نشان من دادند، برخی انتقادها منطقی بود و قبول می‌کنم اما برخی صحبت بی‌خود کردند!

دوستانی که در فدراسیون قبلی بودند لطفا صحبت نکنند، شما این تیم را خراب کردید و با دلار هفت هزارتومن فرار کردید. خدا را شکر می‌کنم توقع مردم از کشتی آنقدر بالا است که دوم جهان شدیم و می‌گویند پاسخگو باشید! ما را نسبت به خودمان بسنجید، از سال قبل بهتر بودیم.

برخی می‌گویند دبیر نماز می‌خواند و تسبیح به دست می‌گیرد و برای همین تیم نتیجه نمی‌گیرد! اگر قرار به نماز خواندن و تسبیح بود که این تیم قهرمان جهان می‌شد!

اگر انتقاد درست باشد گوش می‌دهم و اگر حرف بی‌خود باشد پاسخ می‌دهم. ۳-۴ آزادکار ما در حدواندازه‌های خودشان نبودند؛ اینکه در ۵ ثانیه آخر می‌بازیم یک اتفاق نیست و کادرفنی و بدنساز تیم باید جواب بدهند. این اتفاق ریشه تاریخی در کشتی و حتی دیگر رشته‌های ما مثل فوتبال دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.