تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 9:57
کد خبر : 8814

قیمت رسمی گوشت اعلام شد/ امرالهی: قیمت گوشت را بالاتر از این عدد دیدید، تخلف است

قیمت رسمی گوشت اعلام شد/ امرالهی: قیمت گوشت را بالاتر از این عدد دیدید، تخلف است

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از کشف تخلف گران‌فروشی گوشت قرمز در یک واحد بسته بندی در تهران خبر داد.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از کشف تخلف گران‌فروشی گوشت قرمز در یک واحد بسته بندی در تهران خبر داد.

به گزارش گیلانی ها خبر، مسعود امرالهی درباره کشف تخلف گران‌فروشی گوشت توسط یکی از شرکت‌های بسته‌بندی افزود: این شرکت بسته‌بندی گوشت‌های وارداتی یارانه‌ای را بسته‌بندی و توزیع می‌کرد؛ یعنی اقدام به گران‌فروشی محصول کرده و بخشی از گوشت را خارج از شبکه توزیع به بازار عرضه کرده است.

وی گفت: با وجود تاکید بازرسان به عدم تولید و بسته‌بندی گوشت‌های خارج از مصوبه تنظیم بازار، این شرکت از این امر سر باز زده و به دلیل این که تفکیک این گوشت با گوشت تنظیم بازاری امکان‌پذیر نیست، توانستند گوشت را با قیمت بالاتر عرضه کند.

امرالهی ادامه‌داد: بازرسان این تخلف را کشف و پرونده را با جریمه حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند که پس از رسیدگی تا ۲۵ میلیارد تومان قابل تغییر و افزایش است.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: چنانچه واحدهای صنفی که گوشت‌های تنظیم بازاری را بسته‌بندی و توزیع می‌کنند تخلفی داشته باشند، بازرسان با واحد صنفی مربوطه برخورد قاطع خواهند کرد.

وی افزود: قیمت‌های تنظیم بازاری گوشت قرمز، ران گوسفندی و سردست گوسفندی با ماهیچه ۳۹۰ هزار تومان، گردن گوسفندی ۲۶۵ هزار تومان، راسته با استخوان گوسفندی ۳۱۰ هزار تومان، قلوه‌گاه گوسفندی بدون استخوان ۲۴۰ هزار تومان و مخلوط گوسفندی ۳۱۶ هزار تومان است.

این مقام مسوول تاکید کرد: در صورتی که مردم بیش از این قیمت‌ها را در فروشگاه‌ها مشاهده کنند، می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴ با درج عنوان شرکت بسته‌بندی به بازرسان اعلام کنند تا با گران‌فروشان برخورد قاطع انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.