تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 10:17
کد خبر : 9551

آدم ربایی در گلسار رشت/ رهایی گروگان در کمتر از ۱۲ ساعت

آدم ربایی در گلسار رشت/ رهایی گروگان در کمتر از ۱۲ ساعت

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره آدم‌ربایان و رهایی گروگان در کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان رشت خبر داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره آدم‌ربایان و رهایی گروگان در کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان رشت خبر داد.

 

آدم ربایی در گلسار رشت - آدم ربایی در گلسار رشت/ رهایی گروگان در کمتر از ۱۲ ساعت - آدم ربایی

به گزارش گیلانی ها خبر،  سردار «عزیزاله ملکی»، امنیت را پایه و اساس توسعه و پیشرفت و از مهمترین نیازهای هر جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی آدم ربایی مردی در محله گلسار شهرستان رشت، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع پیگیری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با حضور ماموران پلیس آگاهی استان در محل وقوع جرم و بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، ۳ نفر با تهدید یک پیرمرد را ربوده و به محلی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و اقدامات فنی، ربایندگان و محل اختفاء آنان در یک منزل ویلایی در اطراف شهر سنگر مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: کارآگاهان آگاهی به آدرس محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ۴ متهم غیر بومی این پرونده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از رهایی فرد ربوده شده ۶۵ساله در صحت و سلامت کامل در کمتر از ۱۲ ساعت خبر داد و بیان داشت: متهمان که ۳ مرد ۳۵.۳۹ و ۴۰ساله و یک خانم ۴۴ساله هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی در پایان به نقش بی‌بدیل تعامل و همکاری مردم با مجموعه انتظامی برای برخورد با مجرمان اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.