تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 11:14
کد خبر : 10431

فوتبال بندر انزلی نیاز به احداث ورزشگاه بزرگ خارج از شهر دارد

فوتبال بندر انزلی نیاز به احداث ورزشگاه بزرگ خارج از شهر دارد

گیلان فرماندار بندر انزلی گفت: این شهر ساحلی با وجود تیم ملوان و جمعیت زیادی از علاقه‌مندان به تماشای فوتبال نیاز به احداث یک ورزشگاه بزرگ خارج از شهر دارد.

گیلان فرماندار بندر انزلی گفت: این شهر ساحلی با وجود تیم ملوان و جمعیت زیادی از علاقه‌مندان به تماشای فوتبال نیاز به احداث یک ورزشگاه بزرگ خارج از شهر دارد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  محمد پورخوش سعادت روز شنبه ۲۱ آبان ماه در جلسه آسیب شناسی دو بازی اخیر تیم ملوان که در سالن اجتماعات فرمانداری بندر انزلی برگزار شد، با بیان اینکه تیم ملوان در دوره جدید به خوبی ظاهر شده، اظهار کرد: هر چقدر بتوانیم حاشیه‌ها را کم کنیم و تیم ملوان، مربی، بازیکنان و مدیریت باشگاه با آرامش خاطر به تیم بپردازند قطعا نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را داریم تا برای بازی‌های آسیایی آینده، بندر انزلی امکان حضور تیم‌های آسیایی را داشته باشد، افزود: تا آن زمان باید تلاش کنیم مشکلات موجود در فضای ورزشگاه را مرتفع کنیم.

پور خوش سعادت با اشاره به اینکه بندر انزلی یک فوتبال شهر است و آمدن تیم‌های آسیایی به این شهر ظرفیت و برند این شهر را متحول خواهد کرد، گفت: باید همه با تمام توان در این زمینه تلاش کنیم و تحقق آن مستلزم پرهیز از حواشی است.

فرماندار شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه این شهر ساحلی با وجود تیم ملوان و جمعیت زیادی از علاقه مندان به تماشای فوتبال نیاز به احداث یک ورزشگاه بزرگ خارج از شهر دارد، تصریح کرد: زمینی جهت احداث ورزشگاه با حضور بخش خصوصی در منطقه چراغ‌پشتان مشخص شده ولی درگیر و بند حرایمی است که از سال ۹۳ در مورد تالاب انزلی لحاظ شده است.

پورخوش سعادت در پایان با اشاره به اینکه کمبود گیت ورودی یکی از مشکلات ورود بانوان به ورزشگاه است، تصریح کرد: طبق مشاهدات صورت گرفته با ورود بانوان به ورزشگاه وضعیت فرهنگی ورزشگاه بهتر شده هرچند برخی در تلاشند جهت منافع سیاسی خودشان به تیم ملوان همچنین ورود بانوان به ورزشگاه ضربه بزند که قطعاً با این‌ها برخورد می‌شود.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای مقاوم‌سازی سکوی تماشاگران ورزشگاه بندر انزلی

در این جلسه مجید ستوده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی اظهار کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای مقاوم سازی سکوی تماشاگران ورزشگاه اختصاص یافته که عملیات اجرایی پروژه به زودی آغاز می‌شود.

ستوده با بیان اینکه وزارت ورزش در خصوص تعمیرات استادیوم ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده‌، تصریح کرد: علاوه بر این با حضور خیرین برخی از ادارات حاضر در شهرستان از جمله اداره کل بنادر دریانوردی، نیروی دریایی و شهرداری نیز کمک‌های خود را در این خصوص داشته‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر انزلی با اشاره به برخی مشکلاتی که برای ورود علاقه‌مندان تماشای فوتبال به ورزشگاه وجود دارد، گفت: تهیه بلیط ورود با کد ملی شخص دیگر، ارائه بلیط های نامعتبر ضمن اینکه صف طولانی بانوان از تنها گیت ورودی اختصاصی از جمله این مشکلات هستند که با صدور کارت هولوگرام‌دار می‌توان تا حدی این مشکل را برطرف کرد.

نیاز بندر انزلی به ورزشگاه ۳۰ هزار نفری

محمود رمضانی‌پور، رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه مشکل اصلی ما در برگزاری مسابقات بحث ساختاری ورزشگاه است، اظهار کرد: استادیوم فعلی فرسوده و قدیمی است که سال گذشته با تامین اعتبار نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی آن به ویژه سکوها هزینه شد.

وی با بیان اینکه استقبال تماشاگران بیش از پیش شده و بانوان علاقه مند به فوتبال نیز به ظرفیت تماشاگران ورزشگاه اضافه شده‌اند، افزود: از طرفی سازمان لیگ اعلام کرده فروش بلیط به صورت الکترونیکی و ورود افراد از طریق گیت‌ها انجام شود.

وی افزود: برای ورود تماشاگران به ویژه در قسمت بانوان به خاطر حضور پررنگی که دارند تعداد افرادی که پشت گیت مراجعه می‌کنند بیش از تعداد ظرفیت ورزشگاه هست و به خاطر همین باعث تجمع می‌شود.

رمضانی‌پور تصریح کرد: کسانی که بلیط به دست، مراجعه می‌کنند باید جلوی گیت شناسایی صورت بگیرد گاهی اوقات یا بلیط‌ها ناخواناست و یا دستگاه بلیط ها را نمی‌خواند که در این مواقع کسی برگشت را قبول نمی‌کند و این یکی از مشکلات ما در ارتباط با ورود بانوان به ورزشگاه است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان بندر انزلی تاکید کرد: هدف ما امکان ورود همه علاقه‌مندان به ورزشگاه و تماشای بازی است ولی به دلیل ظرفیت محدود، نیاز به یک استادیوم جدید داریم.

رمضانی‌پور با بیان اینکه باید در بندر انزلی یک استادیوم به روز و با ظرفیت تماشاگر بیشتری داشته باشیم، گفت: ظرفیت این ورزشگاه ۷ هزار نفر است در صورتی که در بازی با پرسپولیس ۱۲ هزار نفر جمعیت داخل و خارج ورزشگاه داشتیم.

وی افزود: با توجه به علاقه مندی تماشاگران فوتبال به ویژه بانوان، ورزشگاه جدید با ظرفیت ۳۰ هزار نفر باید در آینده نزدیک احداث شود.

رمضانی‌پور گفت: علی‌رغم همه اقدامات خوب گذشته در خصوص آماده سازی استادیوم جهت برگزاری لیگ برتر و جلوگیری از انتقال مسابقات به استان‌های دیگر انتظار از مسئولین مربوطه این است که نسبت به سکوی شمال شرقی استادیوم فعلی مقاوم سازی صورت گیرد و سکوی شمال‌غربی هرچه زودتر ساخته شود تا شرمنده هواداران محترم باشگاه ملوان نباشیم.

گفتنی است در دو بازی اخیر تیم ملوان که با تیم‌های پرسپولیس همچنین استقلال اهواز بود به علت کمبود فضا بسیاری از علاقه مندان فوتبال از جمله تعداد بسیاری از بانوان موفق به ورود داخل ورزشگاه نشدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.