تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 12:47
کد خبر : 9107

واکنش محمود فرجامی به فحاشی تتلو به مهسا امینی

واکنش محمود فرجامی به فحاشی تتلو به مهسا امینی

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از انصاف نیوز، محمود فرجامی، نویسنده، مترجم و طنزپرداز در یادداشتی تلگرامی با بازنشر متن منتشرشده‌ی امیر تتلو که در آن به مهسا امینی فحاشی شده بود، در واکنش به آن نوشت: «پیشاپیش پوزش می‌خواهم برای بازانتشار این مطلب بسیار رکیک و از آن بدتر ضد انسانی.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از انصاف نیوز، محمود فرجامی، نویسنده، مترجم و طنزپرداز در یادداشتی تلگرامی با بازنشر متن منتشرشده‌ی امیر تتلو که در آن به مهسا امینی فحاشی شده بود، در واکنش به آن نوشت:

http://www.ensafnews.com/wp-content/uploads/2023/09/mahmud_farjami-low-res3-1.jpg

«پیشاپیش پوزش می‌خواهم برای بازانتشار این مطلب بسیار رکیک و از آن بدتر ضد انسانی. البته احتمالا تا الان دیده‌اید؛ همان نوشته شرم‌آور امیر تتلوست در سالروز مهسا…

من با او و امثال او کاری ندارم، احوالشان همین است، یا از تربیت انسانی بی‌بهره‌اند یا مواد مغزشان را نابود کرده یا نام و نانشان در بیشعوری‌ست، یا مثل این بابا همه با هم!

از شما می‌پرسم (بله دوست عزیز، خود شما!) که سال پیش همین وقت‌ها برای اینکه یک هنرمند موضع به قدر کافی محکم (به نظر شما) نگرفته یا سکوت کرده، چقدر ناسزا و تهمت نثار کردید؟ روان و آبرو و معاش چند هزار نفر ورزشکار و هنرمند و نویسنده و برنامه‌ساز را نابود کردید؟

حالا بروید لایکهای پست را بشمارید و چند هفته دیگر اخبار کنسرت تتلو را دنبال کنید؛ در آلمان، در جایی که کوچکترین اهانت و گاه حتی پرسشگری درباره یک جنایت انسانی بدترین تنبیه‌ها و مجازات‌ها را دارد.

بله، آن فوران تب‌آلود نفرت و خشم کور و خودنابودگری فرهنگی، اینطور به لرز بیعاری می‌نشیند.

مشکل تتلو نیست، خود شمایید بزرگوار!»

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.