تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 13:43
کد خبر : 5449

اجرای رینگ ۹۰ متری و بازگشایی معابر رشت/نگاه ویژه گردشگران به شهر رشت

اجرای رینگ ۹۰ متری و بازگشایی معابر رشت/نگاه ویژه گردشگران به شهر رشت

در دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر رشت با فرماندار رشت از اختصاص اعتبار به اجرای رینگ ۹۰ متری و بازگشایی برخی از معابر رشت در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خبر داده شد.

در دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر رشت با فرماندار رشت از اختصاص اعتبار به اجرای رینگ ۹۰ متری و بازگشایی برخی از معابر رشت در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خبر داده شد.

به گزارش گیلانی ها خبر،   رئیس شورای اسلامی شهر رشت در دیدارنوروزی با فرماندار رشت بهمراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت در ساختمان فرمانداری با تبریک فرا رسیدن عید نوروز باستانی و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شورای ششم از زمان شروع فعالیتش در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ تمام توان خود را به کار گرفت تا در قبال رای اعتماد شهروندان ادای تکلیف کند .

محمد حسین واثق کارگرنیا با قدردانی از فرماندار رشت به منظور همکاری با شورا در بررسی مصوبات شورا در هیئت تطبیق فرمانداری افزود: شورا طی این مدت سعی کرد تا لوایح ارسالی از سوی شهرداری رشت را در کوتاهترین زمان ممکن بررسی کند و فرمانداری رشت نیز از این بابت همکاری و همراهی خوبی داشته است و مصوبات شورا را با در نظر گرفتن تمامی جوانب بررسی می کند.

وی به بودجه مصوب شهرداری رشت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت : در سال ۱۴۰۲ بودجه خوبی برای شهرداری مصوب شد و امیدواریم که بالاترین درصد تحقق را داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه  منتظر صدور حکم شهردار رشت از سوی وزارت کشور هستیم تصریح کرد: امیدواریم تیم جدید مدیریتی در شهرداری رشت اتفاقات خوبی در شهر رقم بزند و طی دوران سرپرستی در شهرداری رشت نیز تا کنون اقدامات خوبی در شهر رقم خورده است.

کارگرنیا با اشاره به بهسازی لندفیل سراوان افزود:  خوشبختانه با عزم راسخی که در مجموعه مدیریت شهری ایجاد شده است طی این مدت کوتاه سرپرستی اقدامات خوبی در سراوان رقم خورد و در چند ماهه اخیر بیش از چند سال در سراوان خدمت انجام شد و ان شاا با برنامه ریزی های انجام شده ، مشکلات سراوان برای همیشه برطرف شود.

کارگرنیا با قدردانی از پیگیری های استاندار ، فرماندار ، نمایندگان مجلس و وزیر کشور در رفع مشکل سراوان بیان کرد: خوشبختانه با خدمات صورت گرفته ، بوی نامطبوع ناشی از انباشت زباله در لندفیل سراوان نیز بسیار کاهش پیدا کرده است و این موضوع موجب رضایتمندی ساکنین منطقه است.

وی به ترافیک رشت به عنوان یکی از دغدغه های مهم رشت اشاره کرد و گفت : مشکل ترافیک جزو دغدغه های اصلی مدیریت شهری است و متاسفانه طی چند سال اخیر اقدامات عمرانی تاثیر گذار در حوزه ترافیک رشت انجام نشده است و در بودجه سال ۱۴۰۲ برای اجرای رینگ ۹۰ متری و کانال ژ پنج و همچنین بازگشایی  برخی از معابر با هدف کنترل و کاهش ترافیک اعتبارات خوبی اختصاص داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت نمایندگان مردم رشت در مجلس به منظور اختصاص اعتبارات ملی برای راه اندازی تراموا در رشت قول مساعد داده اند بیان کرد: با راه اندازی تراموا حمل و نقل عمومی تسریع و بخش بزرگی از ترافیک رشت برطرف می شود.

نگاه ویژه گردشگران به شهر رشت

فرماندار رشت نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: امیدوارم خداوند بزرگ به ما کمک کند تا بتوانیم در ارائه خدمت با هدف رفع مشکلات موفق باشیم و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است اقداماتی موثر و در خور شأن مردم بزرگ رشت انجام دهیم.

امام پناهی با بیان اینکه یقینا همراهی اعضای شورا با شهردار در رفع مشکلات تاثیر گذار است تصریح کرد: رشت مرکز استان است وتبعات هر اقدامی در آن به دیگر شهرها نیز باز می گردد.

وی با تاکید به اینکه گردشگران نیز به رشت به عنوان مرکز استان نگاه ویژه ای دارند افزود: رئیس شورای شهر رشت گزارش خوبی در دیدار امروز از اقدامات انجام شده و در دست اقدام مجموعه مدیریت شهری ارائه کرد و یکی از دغدغه های فعلی رشت معضل ترافیک است .

فرماندار رشت با اشاره به اجرای تراموا در رشت بیان کرد :اجرایی شدن این پروژه حتی در همان مراحل نخست موجب رضایت و دلگرمی شهروندان می شود و انصافا دولت پیگیر رفع مشکلات است.

امام پناهی به معضل سراوان اشاره کرد و گفت: بالغ بر سی سال زباله ها به سراوان سرازیر شد و در این دوره مدیران با عزمی راسخ و تلاش مضاعف برای رفع این معضل در تلاش هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.