تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 - 10:58
کد خبر : 990

دیدار اعضای هیئت علمی گروه داروسازی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

دیدار اعضای هیئت علمی گروه داروسازی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

جمعی از اعضای هیئت علمی گروه داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با سرپرست دانشگاه دیدار و از راهبردهای دکتر بالو در حوزه آموزش و پژوهش در این حوزه بهره‌مند شدند.

به گزارش گیلانی ها خبر، جمعی از اعضای هیئت علمی گروه داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در دفتر ریاست دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، بر لزوم تحول فرهنگی و آموزشی در ساختار گروه داروسازی دانشگاه تاکید کرد.

وی با اشاره به گستردگی علوم مرتبط با صنعت دارو، خواستار توسعه فعالیت‌های پژوهشی محصول‌محور و ضرورت ارتباط گیری با صنایع و شرکت‌های فناور شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به برنامه‌های راهبردی تدوین شده در نظام آموزشی به ویژه توسعه دانش بنیان‌ها، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای رسیدن به دانشگاه نسل سوم، امروزه باید با بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان صنایع در این حوزه، زمینه تولید و اشتغال آفرینی را فراهم کنند.

همچنین در این نشست، اعضای هیئت علمی گروه داروسازی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک انتصاب دکتر بالو به عنوان سرپرست دانشگاه، ساختار فعلی نظام آموزشی و پژوهشی گروه و همچنین نیازمندی‌های لازم جهت پیشرفت و ارتقای کمی و کیفی نظام آموزشی را تبیین و تشریح کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.