تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 9:36
کد خبر : 8546

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان؛

تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان گیلانی در رشته‌های پرورش اندام و پاورلیفتینگ در مسابقات آسیایی و جهانی ۲۰۲۳

تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان گیلانی در رشته‌های پرورش اندام و پاورلیفتینگ در مسابقات آسیایی و جهانی ۲۰۲۳

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از قهرمانان و افتخار آفرینان گیلانی در رشته‌های پرورش اندام و پاورلیفتینگ در مسابقات آسیایی و جهانی ۲۰۲۳ تجلیل شد.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان، با حضور دکتر جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، از روحان احمدی و رسول نصیری دو قهرمان گیلانی مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان جهان در انگلستان و حسن کدیور سرمربی گیلانی تیم ملی و همچنین عباس بیابانی نائب قهرمان پیشکسوتان در مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا در لبنان تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از استاد نظام دودل به عنوان رئیس کمیته فنی جهانی و علی عبدالله‌زاده داور گیلانی مسابقات نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم از عباس بیابانی نائب قهرمان پیشکسوتان در مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا به میزبانی لبنان نیز توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی‌است؛ در مسابقات پاورلیفتینگ نابینایان جهان در انگلستان، روحان احمدی در دسته به اضافه ۱۲۰ کیلوگرم دو مدال طلای جهانی و همچنین رسول نصیری یک مدال نقره در دسته منهای ۶۰ کیلوگرم را در رشته پاورلیفتینگ نابینایان جهان، با مربیگری حسن کدیور سرمربی گیلانی تیم ملی به دست آوردند و در مسابقات آسیایی پرورش اندام قهرمانی آسیا در لبنان، عباس بیابانی در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.