تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 14:52
کد خبر : 6733

به میزبانی شهرستان سیاهکل؛

نفرات برتر مسابقات «تک حرکت پرس سینه باشگاه‌های استان گیلان» جام «دیلمستان» مشخص شد

نفرات برتر مسابقات «تک حرکت پرس سینه باشگاه‌های استان گیلان» جام «دیلمستان» مشخص شد

مسابقات «تک حرکت پرس سینه باشگاه‌های استان گیلان» جام «دیلمستان» به میزبانی شهرستان سیاهکل در سالن ورزشی شهدای سیاهکل با حضور ۱۵۰ ورزشکار، در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در غالب ۲۰ تیم از شهرهای مختلف استان برگزار شد.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از روابط عمومی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان، مسابقات «تک حرکت پرس سینه باشگاه‌های استان گیلان» جام «دیلمستان» به میزبانی شهرستان سیاهکل در سالن ورزشی شهدای سیاهکل با حضور ۱۵۰ ورزشکار، در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در غالب ۲۰ تیم از شهرهای مختلف استان برگزار شد.

سید علی موسوی نیک سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان در این خصوص اظهار داشت: در این رقابت‌ها در رده نوجوانان باشگاه یاحق صومعه سرا با ۴۵ امتیاز مقام نخست و باشگاه‌های مصطفی رشت با ۴۰ امتیاز و عقاب لشت نشا با ۳۵ امتیاز رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

وی افزود: همچنین در رده جوانان، باشگاه مصطفی رشت با ۴۴ امتیاز، و باشگاه یا حق صومعه سرا با ۲۷ امتیاز رتبه دوم و همچنین باشگاه حجت رشت با ۲۴ امتیاز رتبه سوم را کسب کرد.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان ادامه داد: در رده بزرگسالان نیز باشگاه مصطفی رشت با ۵۴ امتیاز، باشگاه نام آوران آستارا با ۵۳ امتیاز و باشگاه هئیت لاهیجان با ۳۳ امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در رده پیشکسوتان نیز، باشگاه مصطفی رشت با کسب ۶۰ امتیاز و باشگاه منتخب سیاهکل با ۴۵ امتیاز و باشگاه هئیت لاهیجان با ۳۸ امتیاز نیز رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.