تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 - 9:09
کد خبر : 971

حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دانشکده بهداشت

حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دانشکده بهداشت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با حضور در دانشکده بهداشت از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش گیلانی ها خبر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی معاونین آموزشی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی امروز در دانشکده بهداشت حضور یافت و از بخش‌های مختلف این دانشکده بازدید کرد.

واحدهای اداری و آزمایشگاهی و همچنین مرکز رشد فناوری سلامت و شرکت‌های مستقر در دانشکده بهداشت، نخستین بخش‌هایی بود که سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در این دانشکده از آن‌ها بازدید بعمل آورد.

دکتر بالو در جریان این بازدید، تولید علم و پژوهش را بسیار حائز اهمیت دانست و بر ضرورت انجام پژوهش در راستای اهداف آموزشی و نتیجه‌بخش بودن این رویکرد در نظام سلامت استان تأکید کرد.

وی با اشاره به شمار بالای تحقیقات قابل استناد، کتب و تولیدات آموزشی ماندگار در دانشکده بهداشت، گفت: مردم باید سودآوری نتایج مقالات گردآوری‌شده، تحقیقات و پژوهش‌های حاصله در امورات روزمره خود را ببینند و لمس کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن بررسی فضای فیزیکی ساختمان استیجاری دانشکده بهداشت، در نشست هیئت‌رئیسه این دانشکده نیز حضور یافت و بر ضرورت انتقال و جابه‌جایی این دانشکده تأکید کرد.

دکتر بالو در حاشیه بازدید از دانشکده بهداشت، در تعدادی از کلاس‌های این دانشکده نیز حاضر شد و ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید، با دانشجویان و اساتید صمیمانه گفت‌وگو و برای آن‌ها آرزوی توفیق کرد.

وی همچنین در راستای تأمین فضای فیزیکی موردنیاز برای انتقال دانشکده بهداشت، از فضاهای آموزشی موجود در مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت ازجمله مرکز جامع آزمون و دانشکده داروسازی نیز بازدید بعمل آورد.

گفتنی است؛ ۱۶ گروه دانشجویی در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان فعالیت داشته و در ساختمان استیجاری این مرکز مستقر هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.