تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 22:19
کد خبر : 9400

بحران پشت بحران!

چک دوم خریدار داماش برگشت خورد! + عکس

چک دوم خریدار داماش برگشت خورد! + عکس

پس از اینکه داماش لیگ یک را با شرایطی عجیب و بد آغاز کرد و نتوانست در ۵ بازی خود در لیگ بیش از ۲ امتیاز را کسب کند، حالا چک دوم خریدار داماش با مبلغ ۶ میلیارد تومان برگشت خورده است. البته با توجه به درگیری شدیدی که دو نفر داشتند این اقدام پیش‌بینی می‌شد.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از حکایت گیلان، پس از اینکه داماش لیگ یک را با شرایطی عجیب و بد آغاز کرد و نتوانست در ۵ بازی خود در لیگ بیش از ۲ امتیاز را کسب کند، حالا چک دوم خریدار داماش با مبلغ ۶ میلیارد تومان برگشت خورده است. البته با توجه به درگیری شدیدی که دو نفر داشتند این اقدام پیش‌بینی می‌شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که پیش از فصل و با رایزنی جهانبخش عسکری بازیکن پیشین داماش به تیم جدید مالکیتی از استان لرستان منتقل شد و اصغر کلانتری نیز به عنوان سرمربی معرفی شد، اما پس از آن، ناصر زحمتکش مالک فصل گذشته به دلیل‌عدم انجام تعهدات مالک جدید، اعلام کرد که تیم از اردو برگردد و سیامک فراهانی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

بعد از آن نصیر نعیمی‌پور سیاه اسطلخی تقاضای مالکیت باشگاه را مطرح کرد و چک‌هایی را نیز به ناصر زحمتکش داد که امروز یکی از آن چک‌ها به مبلغ ۶ میلیارد تومان برگشت خورد.

زحمتکش در آن زمان با این شرط قبول کرد که تا تسویه نهایی خود هنوز در تیم به عنوان مدیر باشد. هزینه‌های اولیه باشگاه نیز توسط نعیمی‌پور پرداخت شد و وی در حکمی زحمتکش را به عنوان مدیر کمیته فنی داماش منصوب شد که خود زحمتکش آن را در اینستاگرام خود نشان داد.

پس از این اما نعیمی‌پور خود را مالک باشگاه اعلام کرد و در مصاحبه‌ای مجید جلالی را به عنوان مشاور فنی و جواد تمیزکار عضو سابق شورای شهر لاهیجان را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی کرد که اقدامات او با واکنش ناصر زحمتکش مواجه شد، او مدعی است نعیمی‌پور حتی بیست درصد قرارداد منعقد شده را نیز پرداخت نکرده است.

حال اما با توجه به برگشت خوردن چک دوم نعیمی‌پور باید منتظر ماند و دید که واکنش زحمتکش به این اتفاق چه خواهد بود؟! البته وجه چک برگشتی بابت صورتجلسه الصاقی نوشته شده که شاید منجر به بازداشت صادرکننده نگردد و زحمتکش در صورت توافق نهایی می‌تواند از آن استفاده کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.