تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 22:42
کد خبر : 10612

سرمربی داماش: در بحث مالکیت بلاتکلیف هستیم / مسئولین از سرنوشت چوکا درس بگیرند

سرمربی داماش: در بحث مالکیت بلاتکلیف هستیم / مسئولین از سرنوشت چوکا درس بگیرند

علی نظر محمدی سرمربی تیم داماش گیلان در مورد وضعیت این تیم قبل از بازی در مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بعد از بازی در مقابل شهر راز شیراز سعی کردیم که از لحاظ فنی و تاکتیکی توان تیم را افزایش بدهیم.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از ورزش سه، علی نظر محمدی سرمربی تیم داماش گیلان در مورد وضعیت این تیم قبل از بازی در مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بعد از بازی در مقابل شهر راز شیراز سعی کردیم که از لحاظ فنی و تاکتیکی توان تیم را افزایش بدهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات حاشیه ای در خصوص مالکیت تیم به عملکرد بازیکنان و کادرفنی ضربه می زند گفت: بازیکنان در مورد شرایط مالکیتی در بلاتکلیفی به سر می برند اما در بازی با نفت مسجد سلیمان از تمام وجود برای تیم داماش گیلان تلاش خواهند کرد.

سرمربی تیم داماش با اشاره به اینکه تنها دلخوشی هواداران و کادر فنی حضور هواداران در بازی ها داماش است عنوان داشت: تیم داماش از ابتدای فصل گرفتار چندگانگی در بحث مالکیتی است.

نظرمحمدی با بیان اینکه سال گذشته تیم چوکا مشکلات مشابه با تیم داماش داشت که منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته دو شد گفت: چرا مسئولین از اتفاقات گذشته درس نمیگیرند.

وی با اشاره به اینکه داماش در دو فصل گذشته با حمایت هواداران توانست دو صعود دراماتیک از لیگ دسته سه به دو و از لیگ دسته دو به لیگ یک را تجربه کند بیان داشت: بازیکنان فقط در ابتدای فصل مبلغی را دریافت کرده اند و پس از گذشت دوازده هفته از لیگ هیچگونه دریافتی نداشتند.

سرمربی تیم داماش با بیان اینکه چند هفته گذشته در تیم داماش از لحاظ لجستیکی آرامش نسبی به وجود آمد عنوان داشت: قبل از بازی با شهر راز شیراز، مسایل حاشیه ای در خصوص مالکیت در تیم به وجود آمد که بازیکنان را شوک فرو برد و حاشیه های مالکیتی باعث گله مندی بازیکنان در مورد شرایط تیم شده است.

وی افزود: شرایط تمرین روز یکشنبه تیم داماش در زمین ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان خوب نبود اما در تمرین روز دوشنبه با بازیکنان صحبت کردیم که برای هواداران تیم داماش با پیروزی در مقابل نفت مسجد سلیمان از زمین بازی خارج شوند و با پیروزی در مقابل نفت مسجد سلیمان حق خودمان را از مسولین و افرادی که این شرایط را برای تیم داماش رقم زده اند مطالبه خواهیم کرد.

علیزاده بازیکن داماش گیلان نیز گفت:در چند هفته اخیر تیم شرایط پایداری را دارد و آرامش دوباره به تیم برگشته است.

تعداد زیادی از مصدوم های تیم به تمرینات ملحق شده اند.

دلخوشی بازیکنان و کادرفنی هواداران هستند و امیدوارم که روز چهارشنبه مثل همیشه ورزشگاه را پر کنند.

وضعیت تیم خوب بود تا اینکه چند روز گذشته شنیدیم که دوباره تغییر مالکیت در حال انجام است و باعث شد تا روحیه بازیکنان در وضعیت نامناسبی قرار بگیرد.

با بازیکنان و‌کادر فنی صحبت کردیم که در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

از هواداران میخواهم که آنها حق ما را بگیرند و صدای ما را به مسئولان برسانند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.