تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 11:33
کد خبر : 10190

چرا این مجریان تلویزیونی می خواهند نمایندگان رشت و انزلی در مجلس شوند!؟

چرا این مجریان تلویزیونی می خواهند نمایندگان رشت و انزلی در مجلس شوند!؟

در میان کاندیداهای انتخابات مجلس چند نام دیده می‌شود که بیشتر به خاطر در برنامه‌های تلویزیونی مطرح هستند.

در میان کاندیداهای انتخابات مجلس چند نام دیده می‌شود که بیشتر به خاطر در برنامه‌های تلویزیونی مطرح هستند.

به گزارش گیلانی ها خبر، به نقل از حکایت گیلان،  صداوسیما در طی این سالها کم مورد انتقاد افکار عمومی نبوده است. اما چون یک رسانه انحصاری سمعی و بصری است، منجر به شهرت بسیاری شده است و موجبات پله‌های ترقی برای بسیاری شده است. قبل از انتخابات مجلس هفتم سعید ابوطالب مستندساز چند صباحی در بازداشت نیروهای آمریکایی بود و بعد از آزادی اینقدر در تلویزیون دیده شد که در لیست اصولگرایان پیروز تهران رفت و شد نماینده مجلس! بعد که کمی منتقد وضع موجود شد دیگر در صداوسیما دیده نشد.

بسیاری دیگر هم کم اینگونه وارد گود سیاست نشده‌اند.  محمدحسین رنجبران یکی از آنهاست که  برنامه «دستخط» و «شناسنامه» را با شخصیتهای سیاسی اجرا کرده است. وی زمانی در دولت احمدی‌نژاد مدیر روابط عمومی وزارت رفاه شد که بعد برکنارش کردند و  رفت شد مدیر روابط عمومی صداوسیما! حالا هم قرار است کاندیدای انتخابات از حوزه ساوجبلاغ شود. لابد فکر می‌کند صداوسیما همان قدرت گذشته را در جلب افکار عمومی دارد.

برای اننخابات گیلان هم مهدی لطفی در حوزه انتخابیه رشت و بهروز تشکر در انزلی ثبت نام کرده‌اند. دلایل آن‌ها برای ثبت نام بیشتر از آن که منطقی باشد، ناشی از بارها دیده شدنشان در تلویزیون است. تاج شهرستانی با نقش «باباولی» توانست عضو شورای شهر شود، حتما این الگوی خوبی است که بقیه هم به صرافت بیفتند و نماینده مجلس شوند!  البته شبکه باران که مدتهاست دیگر چیزی برای عرضه ندارد. حتی از عهده پخش مسابقات تیمهای محبوب گیلانی برنمی آید! سریالهایش هم که شده پیام بازرگانی با چند سکانس صحبت گیلکی! حالا مجریان این شبکه چطور می‌توانند از این  نمد برای خود کلاه بدوزند؟  کسی که این همه سال در چنین محیطی دوام آورده چطور می‌تواند نماینده متفاوتی باشد؟

ولی خوب است این آقایان قبل اینکه در مورد مسائل مختلف استانی و کشوری برای ما قد علم کنند و به ابراز نظر بپردازند، درباره عملکرد خودشان و سازمانشان  صحبت کنند. ایا از عملکرد صداوسیما راضی هستند. آیا این رسانه توانسته در بزنگاه‌های خاص به نظریات  افکار عمومی توجه کند. این همه بودجه صرف ساخت چه سریالهایی شده و چرا بسیاری در آن ممنوع التصویر می‌شوند؟ این ها را که جواب دادند تازه شاید بفهمیم که تا چه اندازه در  سیاست تبحر دارند. وگرنه مشخص است این همه سال مانده‌اند که اینجا را پل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.