تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 10:13
کد خبر : 8044

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان جهان شد / امیر رضا معصومی طلایی شد

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان جهان شد / امیر رضا معصومی طلایی شد

امیر رضا معصومی کشتی گیر ماسالی تیم ملی با برتری قاطعانه برابر حریف روسی مدال خوش رنگ طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم قهرمانی جوانان جهان را از آن خود کرد.

به گزارش گیلانی ها خبر، در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در شهر امان اردن امشب امیر رضا معصومی کشتی گیر ماسالی تیم ملی برابر حریف روسی سعید احمدف با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و مدال خوش رنگ طلا را از آن خود کرد.

امیررضا معصومی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۱ هاکان بیوک جینگیل از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر دا لیو از چین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر کریستین کارول از آمریکا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. معصومی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر صفر ولادمیر کوچانوف از اوکراین را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. نماینده کشورمان در دیدار پایانی با نتیجه ۱۱ بر صفر سعید احمدتوف از روسیه را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

رده‌بندی تیمی: ۱- ایران ۱۶۵ امتیاز ۲- آمریکا ۱۵۲ امتیاز ۳- هند ۱۰۲ امتیاز ۴- ژاپن ۶۳ امتیاز ۵- ترکیه ۶۱ امتیاز ۶- قزاقستان ۵۶ امتیاز ۷- گرجستان ۵۴ امتیاز ۸- ارمنستان ۵۳ امتیاز ۹- آذربایجان ۴۵ امتیاز ۱۰- اوکراین ۴۴ امتیاز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.