وداع رسمی با هفت خودرو پرحاشیه
ساینا دندهای و تیبا که نیمه اول دهه ۹۰ بهاسم جانشین پراید به بازار تزریق شدند، از فهرست محصولات تولیدی سایپا خط خوردند و پژو ۲۰۰۸ و امویام X۳۳ که دوتا از شاسیبلندهای مونتاژی معروف در سالهای اخیر بهحساب میآیند، بههمین سرنوشت دچار شدند.
ساینا دندهای و تیبا که نیمه اول دهه ۹۰ بهاسم جانشین پراید به بازار تزریق شدند، از فهرست محصولات تولیدی سایپا خط خوردند و پژو ۲۰۰۸ و امویام X۳۳ که دوتا از شاسیبلندهای مونتاژی معروف در سالهای اخیر بهحساب میآیند، بههمین سرنوشت دچار شدند.
به گزارش گیلانی ها خبر، آمار تولید خودروسازان از کنار گذاشتن یکسری محصول داخلی و مونتاژی در هفت ماه گذشته حکایت دارد. ایرانخودرو امسال بعد سه دهه بالاخره بیخیال پژو ۴۰۵ شد و براساس دادههای انتشاریافته از سایتهای این خودروساز در شهرهای مختلف، سمند و پژو ۲۰۶ هم به آخر رسیدند. ساینا دندهای و تیبا که نیمه اول دهه ۹۰ بهاسم جانشین پراید به بازار تزریق شدند، از فهرست محصولات تولیدی سایپا خط خوردند و پژو ۲۰۰۸ و امویام X۳۳ که دوتا از شاسیبلندهای مونتاژی معروف در سالهای اخیر بهحساب میآیند، بههمین سرنوشت دچار شدند.
پژو ۲۰۶ تیپ ۲؛ ۴۸۰ میلیون تومان
آمار تولید ایرانخودرو ظرف هفتماه ابتدایی ۱۴۰۲ حالا مشخص میکند فقط دو نسخه از پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در سایت مرکزی ایرانخودرو به مرحله تولید رسیده و بزرگترین خودروساز کشور رسما دست از تولید آن برداشته است. البته اگر پیگیر اخبار حوزه خودرو باشید، احتمالا درجریان هستید که الان در خط تولید ایرانخودرو یک نسخه از پژو ۲۰۷ وجود دارد که با همان موتور پژو ۲۰۶ تیپ ۲ یعنی TU۳ ساخته میشود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰