تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 10:37
کد خبر : 7337

کیهان: رئیسی به اوگاندا و کنیا رفته بود که به آن‌ها پهپاد بفروشد

کیهان: رئیسی به اوگاندا و کنیا رفته بود که به آن‌ها پهپاد بفروشد

کیهان نوشت: این سفر (به اوگاندا و کنیا و زیمبابوه) صرفاً مربوط به امور فوق نبوده و موارد متعددی مانند کشت فراسرزمینی، صادرات محصولاتی مانند پهپاد و خودرو و محصولات پتروشیمی و همچنین صادرات فنی و… را شامل می‌شود. به گزارش گیلانی ها خبر،  کیهان نوشت: ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران می‌گوید ماحصل و دستاورد سفر

کیهان نوشت: این سفر (به اوگاندا و کنیا و زیمبابوه) صرفاً مربوط به امور فوق نبوده و موارد متعددی مانند کشت فراسرزمینی، صادرات محصولاتی مانند پهپاد و خودرو و محصولات پتروشیمی و همچنین صادرات فنی و… را شامل می‌شود.

به گزارش گیلانی ها خبر،  کیهان نوشت: ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران می‌گوید ماحصل و دستاورد سفر رئیسی به آفریقا «توافق بر سر تهاتر محصولات پتروشیمی با کالا‌های اساسی» تبیین شده است.

اولاً واردات کالا‌های اساسی، به ۱۵ میلیارد دلار ارز در هر سال نیاز دارد و بنابراین تأمین این نیاز بدون استفاده از درآمد‌های ارزی، اتفاق مهمی است که از جهات متعدد می‌تواند تأثیرات مثبت در کاهش تورم حاصل از کمبود منابع ارزی داشته باشد.

ثانیاً این سفر (به اوگاندا و کنیا و زیمبابوه) صرفاً مربوط به امور فوق نبوده و موارد متعددی مانند کشت فراسرزمینی، صادرات محصولاتی مانند پهپاد و خودرو و محصولات پتروشیمی و همچنین صادرات فنی و… را شامل می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.