تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مهر 1401 - 15:00
کد خبر : 1244

هشدار جمهوری اسلامی به مسئولان؛ از خودمحوری پرهیز کنید

هشدار جمهوری اسلامی به مسئولان؛ از خودمحوری پرهیز کنید

روزنامه جمهوری اسلامی با استناد به اظهارات بنیانگذار انقلاب اسلامی به مسئولان نظام هشدار داد از جنگ قدرت و خودمحوری پرهیز کنند.

به گزارش گیلانی ها خبر، روزنامه جمهوری اسلامی با استناد به اظهارات بنیانگذار انقلاب اسلامی به مسئولان نظام هشدار داد از جنگ قدرت و خودمحوری پرهیز کنند.

در این هفته هرچند موج ناآرامی‌ها پس از گذشت یکماه در حال فروکش کردن بود ولی نباید از کنار این تلاطم‌ها به سادگی و بی‌اعتنایی گذشت. عبرت‌های بسیاری وجود دارند که دلسوزان نظام و انقلاب باید از آن‌ها درس بگیرند و با تغییر مواضع شعاری و تصحیح عملکردهای غلط و ضعیف، برای مهار این امواج اجتماعی اقدام کنند.

نکته‌ای که در این میان نباید مغفول بماند، عمل به هشدار مهم امام خمینی است که در سالهای بعد از پیروزی انقلاب و تاسیس جمهوری اسلامی گفتند هیچ آسیبی به این نظام، از خارج کشور وارد نخواهد شد و اگر خطری آن را تهدید کند، از داخل خواهد بود، که بنظر می‌رسد چندان جدی گرفته نشده است.

به همین دلیل، ایشان خاضعانه حاکمان جمهوری اسلامی و صاحب منصبان نظام را که با خون مردم و حمایت آحاد ملت به روی کار آمده‌اند، به دوری از جنگ قدرت و پرهیز از خودمحوری توصیه کرده و راه حکومت بر مردم را نه با تکیه بر قدرت و زور بلکه با برخوردهای صادقانه و خاضعانه و تسخیر قلوب ملت می‌دانستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.