تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 10:01
کد خبر : 7435

لطف یک‌طرفه شهردار کلاچای به یک درمانگاه پوست‌ومو در رشت / چاپ و نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر!

لطف یک‌طرفه شهردار کلاچای به یک درمانگاه پوست‌ومو در رشت / چاپ و نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر!

روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن پزشک یک درمانگاه زیبایی (پوست و مو) در رشت از لطف یک‌طرفه شهردار کلاچای بابت چاپ و نصب بنر در شهر ساحلی شرق گیلان تشکر می‌کند.

به گزارش گیلانی ها خبر، به نقل از بامردم؛ روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن پزشک یک درمانگاه زیبایی (پوست و مو) در رشت از لطف یک‌طرفه شهردار کلاچای بابت چاپ و نصب بنر در شهر ساحلی شرق گیلان تشکر می‌کند.

 

کلاچای - لطف یک‌طرفه شهردار کلاچای به یک درمانگاه پوست‌ومو در رشت / چاپ و نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر! - بنر کلاچای

اختصاصی «یاورمردم»؛ پزشک این درمانگاه در کلیپی که در صفحات خود منتشر کرده با نشان دادن تصاویر بنرهای چاپ و نصب‌شده در شهر کلاچای بیان می‌کند: امروز با پیامی زیبا از طرف یک دوست بیدار شدم، دوست عزیزم آقای رشاد شهردار محترم، کاربلد و خوش‌تیپ شهر کلاچای و رییس شورای این شهر هدیه‌ای به من دادند که بسیار ارزشمند است و زبانم از تشکر قاصر است.

در تمام شهر کلاچای بیلبوردهای درمانگاه بنده را زدند بدون اینکه روح بنده خبر داشته باشد مجوزها را گرفتند و همچین لطفی کردند، بنده چگونه تشکر کنم این یک لطف یک طرفه از طرف شما بود امیدوارم لایقش باشم.

لطف یک‌طرفه شهردار کلاچای به یک درمانگاه خصوصی پوست‌ومو در رشت - لطف یک‌طرفه شهردار کلاچای به یک درمانگاه پوست‌ومو در رشت / چاپ و نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر! - بنر کلاچای

انتشار این کلیپ اما سؤالاتی را در ذهن عموم و به‌خصوص فعالین رسانه به وجود آورده است که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت.

عده‌ای با بازنشر این کلیپ به انتقاد از شهردار پرداخته و حتی به قضاوت نشسته اند که هزینه‌های این تبلیغات از بیت‌المال پرداخت‌شده، رسانه یاور مردم در جهت شفاف‌سازی این موضوع سؤالاتی را که برخی از آن‌ها پیش‌تر توسط کاربران در فضای مجازی مطرح‌شده بود را در زیر آورده است که امید است پاسخ داده شوند…

از هزینه چاپ بنرها و داربست و … که احتمالاً به‌واسطه رفاقت شهردار با پزشک مذکور به‌طور شخصی پرداخت‌شده بگذریم، اما هزینه نصب و درواقع جایگاه‌های تبلیغاتی چطور؟ آیا آن‌ها هم به‌طور شخصی پرداخت‌شده یا اصلاً پرداخت‌شده است؟

با فرض اینکه تمامی هزینه‌ها آن‌هم به‌طور شخصی پرداخت‌شده، آیا این فرصت برای همه شهروندان بومی همان شهر و صاحبان کسب‌وکار فراهم است که بتوانند در سطح شهر بنر تبلیغاتی آن هم به همراه داربست نصب کنند؟

در قسمتی از کلیپ منتشرشده اشاره‌ای به اخذ مجوزها شده است، اما با توجه به اینکه گفته‌شده حتی روح صاحب درمانگاه مرکز استان از این اتفاق در شرقی‌ترین شهرستان استان خبر نداشته، تمامی مجوزهای لازم جهت تبلیغات، چاپ، جانمایی و نصب بنر و همچنین در صورت نیاز مجوز سازمان نام پزشکی گرفته‌شده است؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.