تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 7:54
کد خبر : 8482

صدیقی: دختران و زنانی کشف حجاب کننده «پررو» و «بی حیا» هستند

صدیقی: دختران و زنانی کشف حجاب کننده «پررو» و «بی حیا» هستند

امام جمعه تهران گفت: خانواده‌هایی که احیانا دختران فریب خورده دارند و زنان غافلی که امروز بیگانه‌پرستی و شیطان‌پرستی و هواپرستی می‌کنند و از پوشش شرافتمند بانوان دینی بیرون آمده‌اند و خودنمایی می‌کنند.

به گزارش گیلانی ها خبر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: خداوند در قرآن سه نوع تقوا را به عنوان سنگر حفاظت در جمع امت اسلامی لازم دانسته است. نخست، سنگر مقابله با فتنه است. در مقابل فتنه همواره در سنگر پیشگیری و دفع فتنه باشید. دوم سنگر تقوای از آتش طاقت‌فرسای جهنم است. هم تعبیری داریم که از آتش جهنم بر حذر باشید مراقبت بر ترک گناه داشته باشید که مسیر گناه مسیر افتادن در آتش جهنم است.

وی افزود: تعبیر لطیفی نیز داریم که هم خودتان را صیانت کنید که آتش نگیرید و هم خانواده و اهل، دختران و پسران، همسرانتان را. فقط به فکر تامین معیشت مادی و بهداشت بدنی کافی نیست بلکه خطرهای مهمتر در پیش است و آن گرفتاری به عذاب الهی است.

حجت‌الاسلام صدیقی، بیان کرد: خانواده‌هایی که احیانا دختران فریب خورده دارند و زنان غافلی که امروز بیگانه‌پرستی و شیطان‌پرستی و هواپرستی می‌کنند و از پوشش شرافتمند بانوان دینی بیرون آمده‌اند و خودنمایی می‌کنند و خودشان را در معرض دید هواس‌بازان و دزدان ناموس قرار می‌دهند، باید پدران و مادران و برادران آن‌ها همت کنند و آن‌ها را از خطر جدی که در دنیا مرتکب زشتی می‌شوند بر حذر بدارند.

خانواده‌هایی که احیانا دختران فریب خورده دارند و زنان غافلی که امروز بیگانه‌پرستی و شیطان‌پرستی و هواپرستی می‌کنند و از پوشش شرافتمند بانوان دینی بیرون آمده‌اند و خودنمایی می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه افرادی احترام به کشور و قانون و مصوبات پارلمانشان ندارند و به آیات الهی و نسخ و دلسوزی نایب امام زمان، و دلسوزان کشور ندارند، این علامت خوبی نیست، این خروج از مرز حیا است، خیلی پررویی می‌خواهد که انسان قانون‌شکنی را مرتب تکرار کند.

امام جمعه موقت تهران، گفت: اگر کسی ۴۰ روز دربست خودش را به خدا بدهد و در زندگی خود شیطان را راه ندهد و نفس اماره طمعی در زندگی او نداشته باشد و با این چله‌ای که پشت سر می‌گذارد خداوند متعال چشمه‌های حکمت را در قلب او می‌جوشاند و از قلب او به زبانش جاری می‌شود.

خطیب جمعه تهران مرحله سوم تقوا را تقوای الهی برشمرد و ادامه داد: همیشه و در همه جا خدا را حاضر ببینید و در حضور خدا، معصیت خداوند را انجام ندهید و خیلی مهم‌تر از دو مرحله اول است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.