تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 13:21
کد خبر : 7398

از «گیلان گیت» بیگدلی و «پروژه نفوذ» مهدیان تا «خاطره تحریف شده» اشکان خطیبی؛ حضرات کارشناس، مواظب حرف هایتان باشید!

از «گیلان گیت» بیگدلی و «پروژه نفوذ» مهدیان تا «خاطره تحریف شده» اشکان خطیبی؛ حضرات کارشناس، مواظب حرف هایتان باشید!

از دو روز گذشته نام رضا ثقتی بعد از برکناری از سِمَت مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در  صدر اظهارنظرهای کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار دارد،  بسیاری از کاربران سعی کرده اند خود را کارشناس موضوع بدانند و یا موضوع دیگری را در این رابطه و فرد اضافه کنند که به واقع خیلی دقیق و قابل قبول نیست.کاربران گیلانی کمتر درباره این ماجرا صحبت کرده اند و یا توئیت‌ها و اظهارنظرات آن‌ها گم شده است.

به گزارش گیلانی ها خبر،  به نقل از حکایت گیلان؛  از دو روز گذشته نام رضا ثقتی بعد از برکناری از سِمَت مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در  صدر اظهارنظرهای کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار دارد،  بسیاری از کاربران سعی کرده اند خود را کارشناس موضوع بدانند و یا موضوع دیگری را در این رابطه و فرد اضافه کنند که به واقع خیلی دقیق و قابل قبول نیست.کاربران گیلانی کمتر درباره این ماجرا صحبت کرده اند و یا توئیت‌ها و اظهارنظرات آن‌ها گم شده است.

اشکان خطیبی بازیگری که مدتی است مهاجرت کرده گفته رضا ثقتی سال ۹۷ عامل عدم مجوز کنسرت تئاترش در رشت بوده است. در حالی که ثقتی آن موقع اصلا مسئولیتی در ارشاد گیلان نداشت. آقای رحمت الله بیگدلی فعال اصلاح طلب از واژه «گیلان گیت» استفاده کرده که توهین به مردمان این دیار است. به طور مثال اگر شهردار پیشین تهران همسر دوم خود را کشت مگر کسی از واژه «تهران گیت» استفاده کرد که آقای بیگدلی گناه احتمالی یک فرد را به نام یک استان می‌زند!

محسن مهدیان مدیرعامل موسسه همشهری هم طبق معمول از جناح خود سلب مسئولیت کرده و گفته اگر این ماجرا صحت داشته باشد  عجیب نیست ، زیرا پروژه نفوذ همیشه بوده است! البته معمولا آن‌ها در شرایط عادی کتمان می‌کنند که نفوذ در چه لباسی بیرون می آید!

محسن تنابنده بازیگر شاخص تلویزیون هم توئیت قدیمی ثقتی را یادآوری کرده که او گفته بود تماشای «فرار از زندان» و «سرقت پول» از شبکه های تلویزیون ایران را به تماشای «پایتخت ۶» ترجیح می‌دهد! شاید چنین واکنشی را بتوان جالب‌ترین این موضع گیری‌ها دانست!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.