تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 11:20
کد خبر : 11477

سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی سازمان صنایع دفاع در گیلان

سرمایه گذاری ۵ هزار میلیاردی سازمان صنایع دفاع در گیلان

نشست مشترک نماینده عالی دولت با مدیرعامل و معاون هماهنگ کننده سازمان صنایع دفاعی کشور در گیلان برگزار شد.

نشست مشترک نماینده عالی دولت با مدیرعامل و معاون هماهنگ کننده سازمان صنایع دفاعی کشور در گیلان برگزار شد.

 

به گزارش گیلانی ها خبر، ایران تحلیل، نشست مشترک دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و دکتر مجید عبدی معاون هماهنگ کننده صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مدیران برگزار شد.

در این جلسه با دعوت و پیگیری استاندار گیلان هماهنگی های لازم برای همکاری سازمان صنایع دفاعی کشور در توسعه اشتغال و همچنین در حوزه بهداشت و سلامت استان گیلان انجام شد.

سرمایه گذاری سازمان صنایع دفاع در ساخت کارخانه های تولیدی برای ایجاد اشتغال پایدار در ۱۲.۵ هکتار شهرک های صنعتی و همکاری در ساخت، بازسازی و نوسازی بیمارستان های شفا و رازی رشت از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست مشترک بود.

*سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریالی سازمان صنایع دفاع در گیلان

استاندار گیلان در این جلسه از سرمایه گذاری سازمان صنایع دفاع در استان خبر داد و گفت: با انعقاد و تبادل تفاهم نامه های مشترک بین سازمان صنایع دفاع و شهرک های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و شهرداری رشت؛ با همکاری سازمان صنایع دفاعی استان و شهرک های صنعتی کشور، در این راستا با همکاری سازمان صنایع دفاعی کشور، همکاری های لازم انجام شده است. سازمان صنایع دفاع کشور ظرف مدت دو سال ۵۰ هزار میلیارد ریال در بخش سلولزی سرمایه گذاری و برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

اسدالله عباسی افزود: تایید همکاری و سرمایه گذاری سازمان صنایع دفاع در استان گیلان نقش موثری در تامین زیرساخت های توسعه، ایجاد اشتغال و ارتقای حوزه سلامت استان و سایر تفاهم نامه های منعقد شده دارد.

در پایان این نشست با حضور استاندار گیلان و معاون هماهنگ کننده سازمان صنایع دفاع کشور، قراردادهای همکاری بین سازمان صنایع دفاع کشور و دستگاه های مرتبط مبادله شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.