تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 - 11:11
کد خبر : 11786

سرمایه گذاری در صنعت برق، زیر بنای توسعه و رشد گیلان است

سرمایه گذاری در صنعت برق، زیر بنای توسعه و رشد گیلان است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در صنعت برق استان با مدیر کل اداره امور اقتصادی و دارایی استانداری گیلان جلسه ای برگزار کرد.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با مدیرکل اداره امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد;

به گزارش گیلانی ها خبر،  مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان در خصوص ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در صنعت برق استان با مدیر کل اداره امور اقتصادی و دارایی استانداری گیلان جلسه ای برگزار کرد.

 

ایران تحلیل، محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با علیرضا نوروزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استانداری گیلان در خصوص ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در حوزه برق دیدار و گفتگو کرد. صنعت استان

محمود دشت بزرگ در این نشست گفت: صنعت برق زیربنای توسعه و موتور محرکه صنعت، تجارت، اقتصاد، کشاورزی و … است و برای توسعه پایدار در استان نیازمند توسعه و رشد پایدار صنعت برق هستیم. .

وی افزود: در راستای تحقق این هدف انتظار می رود با مشارکت، حمایت و همدلی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، علاقمندان به سرمایه گذاری در استان، سرمایه گذاری در صنعت برق و به ویژه در ساخت نیروگاه های تجدیدپذیر تشویق و تشویق خواهد شد

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن اشاره به عدم تناسب تولید و مصرف برق در استان و پیشی گرفتن تقاضای برق مصرفی در استان از تولید عملی نیروگاه ها، تاکید کرد: با توجه به وضعیت فعلی صنعت برق. در استان احداث پست ها و خطوط انتقال و بالاتر توزیع برق بسیار ضروری است و انتظار می رود از طریق شورای هماهنگی بانک های استان اعطای تسهیلات به شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان تسریع و تسهیل شود. تا بتوانیم از پتانسیل و ظرفیت سرمایه گذاران استان پاسخگوی نیاز مردم شریف استان باشیم. برای سرمایه گذاری در صنعت برق که قطعا زیرساخت سرمایه گذاری در سایر نقاط استان خواهد بود باید از آن استفاده کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.