تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 11:28
کد خبر : 9059

فحاشی‌های مقصودلو؛ طرفداران تتلو از تحقیر شدن لذت می‌برند؟

فحاشی‌های مقصودلو؛ طرفداران تتلو از تحقیر شدن لذت می‌برند؟

تتلو پیش از این در ایران بار‌ها به دلیل اشاعه فحشا دستگیر شد، او حتی در گرجستان و ترکیه نیز به خاطر جرائم مشابه و همچنین تشویق به استعمال موادمخدر دستگیر و زندانی شده است. وی در انتخابات سال ۱۳۹۶ ابتدا از محمدباقر قالیباف و سپس سید ابراهیم رئیسی حمایت کرد و در یک ویدئو در کنار رئیس‌جمهور ظاهر شد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  تتلو پیش از این در ایران بار‌ها به دلیل اشاعه فحشا دستگیر شد، او حتی در گرجستان و ترکیه نیز به خاطر جرائم مشابه و همچنین تشویق به استعمال موادمخدر دستگیر و زندانی شده است. وی در انتخابات سال ۱۳۹۶ ابتدا از محمدباقر قالیباف و سپس سید ابراهیم رئیسی حمایت کرد و در یک ویدئو در کنار رئیس‌جمهور ظاهر شد.

پست‌های عجیب امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده جنجالی خارج از کشور در شبکه اجتماعی یوتیوب خشم بسیاری از کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت. پس از آنکه اینستاگرام رسماً اعلام کرد که به دلیل «دعوت به آزار و ضرب و شتم زنان» و «برقراری رابطه جنسی با کودکان» این فرد برای همیشه از فعالیت در این شبکه محروم شد، وی به یوتیوب رفت. نامبرده اخیراً در بخش انجمن صفحه‌ای شخصی‌اش در شبکه اشتراک گذاری ویدئو یوتیوب رکیک‌ترین فحاشی‌های جنسی چاله میدانی را مکرراً نثار هواداران، اعضا و لایک‌کنندگان صفحه‌اش کرد. هتاکی‌های که به هیچ عنوان قابل بازگو گردن نیستند.

با این همه در کمال شگفتی، طرفداران او که مورد فحاشی‌های چنین وهن‌آمیز قرار گرفته، این پست‌ها را لایک کرده و بعضاً در کامنت‌ها از او عذرخواهی هم می‌کردند!

این فرد با هتاکی به زنان ایران، همه «زنان ایرانی از جمله مادر خودش و مادر و خواهر طرفدارانش را ..  خواند». وی همچنین در پست دیگری به مرحوم مهسا امینی نیز به خاطر کاهش درآمد کنسرت‌هایش فحاشی کرد.

تتلو پیش از این در ایران بار‌ها به دلیل اشاعه فحشا دستگیر شد، او حتی در گرجستان و ترکیه نیز به خاطر جرائم مشابه و همچنین تشویق به استعمال موادمخدر دستگیر و زندانی شده است. وی در انتخابات سال ۱۳۹۶ ابتدا از محمدباقر قالیباف و سپس سید ابراهیم رئیسی حمایت کرد و در یک ویدئو در کنار رئیس‌جمهور ظاهر شد.

فضای روانی طرفداران عجیب این فرد که عموماً تینیجر و بسیار جوان هستند، مورد بحث فرهیختگان قرار گرفت. در این رابطه با دو پزشک روانشناس گفتگو کردیم.

زهرا سعیدی‌وند روانشناس بالینی در این باره به آفتاب‌نیوز گفت: تصادفاً بنده نیز واکنش مثبت برخی طرفداران جوان این فرد به هتاکی‌های ایشان در شبکه‌های اجتماعی را دیده‌ام، البته نمی‌توان یک نسخه عام نوشت و هر فرد با توجه به شرایط کودکی، خانواده و ویژگی‌های محیط رشد نیاز به بررسی موردی و دقیق دارد، اما همانگونه که پیش‌تر نیز اعلام شده، آسیب‌های روانی و اختلالات شخصیتی در جامعه ما رشد کرده است. مازوخیسم و بیماری‌های مشابه سویه‌های مختلفی دارد که بعضاً در اوان بزرگسالی نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: این افراد در یک خرده فرهنگ مسموم و بیمار قرار می‌گیرند و به دلیل زمینه‌های فکری و روانی که دارند ممکن است از خودویرانگری و تحقیرشدن لذت ببرند. افراد در این بیماری به سمت روابط ناسالمی سوق پیدا می‌کند که در آن به رنج فکری دچار می‌شوند و از این رنج و حقارت لذت هم می‌برد. آن‌ها به ویژه اگر نوجوان باشند احتمالاًٌ ممکن است فکر کنند که مورد هتاکی قرار گرفتن از سوی یک سلبریتی مشهور به قول امروزی‌ها کول و باحال نیز هست. بدیهی است که این قشر نیاز به واکاوی روانشناختی و درمان دارند، خانواده‌ها نباید چنین مسائلی را عادی فرض کنند، چون به احتمال زیاد بر روی آینده و زندگی این گروه آسیب‌پذیر تاثیر بسیار مخربی خواهد گذاشت. در کشور‌های توسعه‌یافته چنین رفتاری از سوی یک سلبریتی با بایکوت و مجازات‌های سختی همراه است.

مریم یزدی، دکترای روانشناسی بالینی نیز به آفتاب‌نیوز گفت: خود این فرد معلوم‌الحال به شکل مشهودی دچار بیماری روانی است و از اختلالات شخصیتی حاد رنج می‌برد. بدیهی است که یک نوجوان که در سن حساسی قرار دارد و چنین فردی را الگوی رفتاری خود قرار می‌دهد، ممکن است این رفتار‌ها را نٌرم و عادی بداند و به همین آسیب‌ها دچار شود.

گفتنی است، شبکه‌های اجتماعی زمانی که وی اعلام کرد که قصد دارد از دختران نوجوان یک حرمسرا راه اندازی کند، صفحات دیگر این فرد را بستند و او تنها در یوتیوب فعالیت دارد. درآمد وی نیز به گفته خودش بیشتر از انتشار ویدئو در یوتیوب تامین می‌شود. برخی کاربران ایرانی و روانشناسان از مردم خواستند که با ریپورت کردن صفحه وی، از آسیب روانی بیشتر نامبرده به برخی نوجوانان جلوگیری کنند.

مقصودلو زمانی که در ایران بود سعی کرد با برخی فعالیت‌ها مجوز کنسرت اخذ نمایید و در یک مراسم نیز از سوی برخی چهره‌های مشهور اصولگرا لوح تقدیر دریافت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.