تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 11:30
کد خبر : 10187

دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان تابلوهای برق در رشت

دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان تابلوهای برق در رشت

رییس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای تابلوهای برق شهرستان رشت با ۵ فقره سرقت خبر داد.

رییس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای تابلوهای برق شهرستان رشت با ۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گیلانی ها خبر،   به گزارش مهر، سرهنگ علیرضا حدادی بعد از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه ها، پیشگیری از وقوع انواع سرقت‌، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی عنوان کرد و گفت: مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی، عزم همگانی را می‌طلبد. 

وی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت تابلوهای برق شهرستان رشت طی هفته‌های گذشته، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت دریافتند که این سرقت‌ها در نیمه‌‎های شب صورت گرفته است.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان به شناسایی هویت اعضای باند ۳ نفره سارقان این پرونده‌ها با استفاده از شگردهای فنی و پلیسی اشاره کرد و گفت: این افراد با هماهنگی قضایی در شهرستان رشت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از اعتراف سارقان سابقه‌دار به ۵ فقره سرقت تابلوهای برق خبر داد و تصریح کرد: سارقان ۳۲، ۳۳ و ۳۵ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ حدادی با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.