تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 11:48
کد خبر : 9679

جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس یازدهم: جریان اعتدال نیروهای خود را سامان داده، احتمالا اصلاح طلبان و اعتدالی‎ها یکی شوند؛ اما اصولگرایان دو جبهه خواهند شد

جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس یازدهم: جریان اعتدال نیروهای خود را سامان داده، احتمالا اصلاح طلبان و اعتدالی‎ها یکی شوند؛ اما اصولگرایان دو جبهه خواهند شد

یک نماینده مجلس فعلی گفت: اصلاح طلبان هر چند نیروهایی را به میدان فرستادند اما هنوز چارچوب انتخاباتی خود را مشخص نکردند. جریان اعتدال نیروهای خود را سامان داده اند و برنامه انتخاباتی دارند. در نهایت به نظر می رسد اصلاح طلبان و اعتدالی ها یکی شوند. در سوی اصولگرایان نیز دو جبهه انتخاباتی تشکیل خواهد شد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  یک نماینده مجلس فعلی گفت: اصلاح طلبان هر چند نیروهایی را به میدان فرستادند اما هنوز چارچوب انتخاباتی خود را مشخص نکردند. جریان اعتدال نیروهای خود را سامان داده اند و برنامه انتخاباتی دارند. در نهایت به نظر می رسد اصلاح طلبان و اعتدالی ها یکی شوند. در سوی اصولگرایان نیز دو جبهه انتخاباتی تشکیل خواهد شد.

جریان اعتدال نیروهای خود را سامان داده، احتمالا اصلاح طلبان و اعتدالی‎ها یکی شوند؛ اما اصولگرایان دو جبهه خواهند شد

ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس طی ۷۲ ساعت آینده آغاز می شود اما با این وجود هیچ خبری از تکاپوهای انتخاباتی نیست.

جبار کوچکی نژاد نماینده مجلس یازدهم درباره چرایی سکوت انتخاباتی گفت: فضای این دوره از انتخابات نسبت به دوره های قبل نیست، این هم دلایلی دارد. نخستین دلیل آن است که قانون انتخابات تغییر کرد و خود نامزدها نمی دانند باید چه کنند. در واقع آنها منتظر هستند تا تکلیف شان مشخص شود. وقتی که ثبت نام نامزدها قطعی شد، تحرکات انتخاباتی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

به گزارش نامه نیوز بخش هایی از گفت و گوی کوچکی نژاد را در ادامه بخوانید:

 

  • این مسئله روی تحرک انتخاباتی احزاب، گروه ها و نامزدها اثر گذاشت. خیلی ها در تهران ثبت نام کردند و مشخص نیست در نهایت می خواهند در این حوزه انتخابیه بمانند یا آنکه حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند.
  • وقتی نامزدها حوزه انتخابیه خود را قطعی کنند تحرکات جدی انتخاباتی شروع می شود و سپس احزاب و گروه های سیاسی نیز ورود خواهند کرد.
  • اصلاح طلبان هر چند نیروهایی را به میدان فرستادند اما هنوز چارچوب انتخاباتی خود را مشخص نکردند. جریان اعتدال نیروهای خود را سامان داده اند و برنامه انتخاباتی دارند. در نهایت به نظر می رسد اصلاح طلبان و اعتدالی ها یکی شوند. در سوی اصولگرایان نیز دو جبهه انتخاباتی تشکیل خواهد شد.
  • در این دوره از انتخابات شکافی در جریان اصولگرا ایجاد می شود، حامیان دولت در یک طرف قرار می گیرند و کسانی که یک استقلال سیاسی را در جریان اصولگرایی برای خود قائل هستند نیز جبهه انتخاباتی دیگری را درون جریان اصولگرا تشکیل می دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.