تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 13:28
کد خبر : 6252

با قطعی شدن رفتن مصطفی پور؛ معاونت سیاسی استانداری گیلان به چه کسی می رسد؟

با قطعی شدن رفتن مصطفی پور؛ معاونت سیاسی استانداری گیلان به چه کسی می رسد؟

فارغ از آن که اکنون در سال انتخابات مجلس قرار داریم، همواره سمت معاونت سیاسی استاندار از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

شنیده‌های گیل خبر حاکی از آن است که پس از مدت‌ها گمانه زنی، خروج حسین مصطفی‌پور از معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تقریبا قطعی شده است.

به گزارش گیلانی ها خبر، به نقل از گیل خبر،   فارغ از آن که اکنون در سال انتخابات مجلس قرار داریم، همواره سمت معاونت سیاسی استاندار از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

از «موسی فکور» و «بهروز جلایی» به عنوان دو گزینه با بیشترین شانس تصدی این عنوان نام برده می‌شود.

انتخاب سردار جلایی، جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس و رئیس اسبق بسیج اساتید استان گیلان می‌تواند چراغ سبز استاندار به نیروهای حامی دولت و اصولگرایان سنتی باشد تا سطح انتقادات این جریان به خود را با توجه به جایگاه و ارتباطات جلایی، کاهش دهد. همچنین سوابق جلایی در دفتر شورای نگهبان در استان می‌تواند در برگزاری انتخابات اسفندماه مجلس مثمرثمر باشد.

از سویی دیگر، انتخاب موسی فکور، فرماندار فعلی فومن و معاون سیاسی اسبق فرمانداری رشت، با توجه به سوابق وزارت کشوری وی، می‌تواند منجر به جلب حمایت و همراهی نیروهای بدنه و داخلی استانداری شود. نیروهایی که دل خوشی از افراد خارج از سازمان با توجه به عملکردشان ندارند. فکور همچنین تجارب متعددی در برگزاری انتخابات دارد که می‌تواند کمک موثری در برگزاری انتخابات داشته باشد.

حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت، اسدالله عباسی، استاندار گیلان چه کسی را در برهه حساس کنونی و در سال منتهی به انتخابات برای تصدی سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان انتخاب می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.