تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 12:38
کد خبر : 11509

تخلف ارزی ۲۰۰ هزار یورویی یک شرکت بازرگانی در گیلان

تخلف ارزی ۲۰۰ هزار یورویی یک شرکت بازرگانی در گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به تخلف ارزی یک شرکت در گیلان گفت: تعزیرات حکومتی پس از اثبات تخلف شرکت، علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۲۰۲ هزار و ۵۸۲ یورو به بانک محکوم کرد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به تخلف ارزی یک شرکت در گیلان گفت: تعزیرات حکومتی پس از اثبات تخلف شرکت، علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۲۰۲ هزار و ۵۸۲ یورو به بانک محکوم کرد.

تخلف ارزی ۲۰۰ هزار یورویی یک شرکت بازرگانی در گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو خبری سیمای مرکز گیلان با اشاره به تخلف ارزی یک شرکت در گیلان اظهار کرد: در چند وقت اخیر یک شرکت اقدام به دریافت ارز از یکی از بانک‌های گیلان کرد که پرونده این شرکت در شعبه دوم بدوی ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته، تخلف انتسابی شرکت دریافت کننده ارز مشخص شد، گفت: تعزیرات حکومتی پس از اثبات تخلف شرکت، علاوه بر تعلیق کارت بازرگانی به مدت یک‌سال، شرکت را به بازگرداندن عین ارز به میزان ۲۰۲ هزار و ۵۸۲ یورو معادل ۱۰۵ میلیارد و ۳۴۲ میلیون و ۶۴۰ هزار ریال به بانک محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی، گزارش تخلف شرکت دریافت‌کننده ارز را، یکی از بانک‌های استان پس از اینکه شرکت دریافت کننده ارز، به تعهد خود در زمان معین عمل نکرده بود تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کرد.

امینی با تاکید بر برخورد با هرگونه مختل‌کننده اقتصاد کشور توسط تعذیرات حکومتی و قوه قضاییه بیان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در کنار دیگر نهادهای نظارتی از هیچ تلاشی برای برخورد با مختل‌کنندگان امنیت اقتصادی کشور دریغ نکرده و با افراد متخلف ب خورد می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.