تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 11:23
کد خبر : 9452

با وجود شعار «حیاء کن رها کن» در استادیوم؛ تا وقتی تاج و فدراسیون بخواهند بازهم الماسخاله در هیات فوتبال گیلان است!

با وجود شعار «حیاء کن رها کن» در استادیوم؛ تا وقتی تاج و فدراسیون بخواهند بازهم الماسخاله در هیات فوتبال گیلان است!

شعار هواداران تیم داماش علیه رئیس هیات فوتبال استان گیلان در رسانه‌های استانی بازتاب زیادی داشته است. قربانعلی الماسخاله حدود دوازده سال است در این سمت باقی مانده و به ویژه در چند سال اخیر موضع گیری افکار عمومی فوتبالی علیه او چندان خوب نبوده است.

به گزارش گیلانی ها خبر،  به نقل از حکایت گیلان ،  شعار هواداران تیم داماش علیه رئیس هیات فوتبال استان گیلان در رسانه‌های استانی بازتاب زیادی داشته است. قربانعلی الماسخاله حدود دوازده سال است در این سمت باقی مانده و به ویژه در چند سال اخیر موضع گیری افکار عمومی فوتبالی علیه او چندان خوب نبوده است. با این حال از آنجا که در انتخابات هیات رئیسه افکار عمومی نقش زیادی ندارند نمی‌تواند اهمیت اصلی داشته باشد. در دوره گذشته هیات رئیسه با وجود اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان مخالف برگزاری انتخابات بود و آن را به رسمیت نمی‌شناخت، اما در نهایت انتخابات برگزار شد و «حاجی الماس» چهار سال دیگر ابقاء گردید. حالا هم با توجه به اساسنامه و ترکیب اعضای مجمع بیشترین شانس را دارد، مگر اینکه خود رئیس فدراسیون فوتبال کار دیگری کند! آیا تاج و فدراسیون فوتبال جز الماسخاله فرد دیگری نزدیک به خود پیدا نمی‌کنند که افکار عمومی با وی میانه  بهتری داشته باشند!؟

صاحب مقصودی بعد از شعار هواداران در انتقادی از هیات فوتبال استان نوشته است «بلاشک تغییر سرمربی و مدیرعامل، معلول تغییر پیاپی مالک است و صد البته دور از عقلانیت است که هیات فوتبال استان گیلان را در انتخاب مالکینی که با هویت های عجیب و غریب، با پول و بی پول، عشق شهرت و عشق قدرت، در این چند ساله سکان هدایت باشگاه های محبوب گیلان را برعهده گرفتند را مبرا کنیم. اگر این رفت و آمدها را گردن نگیرند و بگویند ربطی به آنها ندارند، باید به هویت آنها شک کرد، پس نقش یک هیات فوتبال چیست؟ بلیط فروشی برای سکوهای نداشته؟ آبیاری برای چمن نداشته؟ دست زدن برای انحلال باشگاه های ساحلی؟ کف زدن برای نابودی فوتبال سالنی؟ کجایند تیم های پایه؟ فوتبال بانوان کجاست؟»

وی در ادامه مطلبش نوشته است « شما خشم صبورترین هواداران تمام ادوار تاریخ فوتبال گیلان را برانگیختید و باید از این خشم بترسید، اکنون وقتش هست، با افتخار کنار بروید، بشوید گاد فادر و پشت پرده نظارت کنید، نگذارید کنارتان بگذارند که در آن صورت مثل بعضی ها که کلاهشان هم سمت ورزش بیفتد جرات برداشتنش را ندارند، نباشید.

گوش کنید اقای الماسخاله؛ خوب گوش کنید، این صدای ضبط شده نیست،این قابل پیش بینی ترین، هماهنگ ترین، دنباله دارترین و خشمگین ترین “حیا کن رها کن” تاریخ است.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.