تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 10:48
کد خبر : 13284

ایران در حال برنامه‌ریزی یک حمله انتقامی است

ایران در حال برنامه‌ریزی یک حمله انتقامی است

ایران در حال برنامه‌ریزی یک حمله انتقامی است. در این حمله احتمالا از پهپاد‌های شاهد و موشک‌های کروز استفاده خواهد شد.

ایران در حال برنامه‌ریزی یک حمله انتقامی است. در این حمله احتمالا از پهپاد‌های شاهد و موشک‌های کروز استفاده خواهد شد.

به گزارش گیلانی ها خبر، اسرائیل و آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که ایران آماده واکنش به بمباران کنسولگری‌اش در دمشق است.

«سی‌بی‌اس» از قول مقامات آمریکایی گفت: «ایران ممکن است در پاسخ به حمله به کنسولگری‌اش در سوریه، یک مرکز دیپلماتیک اسرائیل را هدف قرار دهد.»

این رسانه افزود: «این حمله انتقامی، ممکن است از حالا تا پایان ماه رمضان رخ دهد. مشخص نیست که تهران از خاک عراق، سوریه و یا ایران این حمله را انجام خواهد داد. اسرائیل و آمریکا به این نتیجه رسیده‌اند که ایران آماده واکنش به بمباران کنسولگری‌اش در دمشق است. تهران در حال برنامه‌ریزی یک حمله انتقامی است. در این حمله احتمالا از پهپاد‌های شاهد و موشک‌های کروز استفاده خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که ایران در چه زمانی و به کجا حمله خواهد کرد.»

رسانه آمریکایی «سی‌ان‌ان» نیز در گزارشی اعلام کرده است که آمریکا در حالت آماده‌باش بالا قرار دارد و فعالانه برای یک حمله مهم از جانب ایران آماده می‌شود.

در این گزارش گفته شده که ممکن است در یک هفته آینده، این حمله توسط ایران انجام شود و منافع اسرائیل یا آمریکا در منطقه را هدف قرار دهد. این خبر را یک مقام ارشد دولت بایدن به سی‌ان‌ان گفته است.

مقامات ارشد آمریکایی در حال حاضر بر این باورند که حمله ایران، حتمی است و این دیدگاه را اسرائیلی‌ها هم دارند. براساس این گزارش، تل‌آویو و واشنگتن پیش‌بینی می‌کنند که حمله ایران می‌تواند به طرق مختلف رخ دهد و هم منافع و پرسنل آمریکا و هم اسرائیل، در خطر هدف قرار گرفتن هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.