تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 0:45
کد خبر : 2023

روز جهانی معلولین و وضعیت نامناسب معابر شهری رشت برای ناتوانان جسمی و حرکتی

روز جهانی معلولین و وضعیت نامناسب معابر شهری رشت برای ناتوانان جسمی و حرکتی

اختصاصی / در شهر رشت سال‌هاست برای مناسب‌سازی وعده و وعیدهایی در حوزه مدیریت شهری و دستگاه‌های ذی ربط همانند بهزیستی مطرح می‌شود، اما وضعیت معابر شهری رشت برای تردد افراد دارای معلولیت جسمانی اساساً مناسب نیست.

اختصاصی / به گزارش گیلانی‌ها خبر، روز جهانی معلولین سوم دسامبر هر سال برابر با ۱۲ آذر ماه است و در شهر رشت سال‌هاست برای مناسب‌سازی وعده و وعیدهایی در حوزه مدیریت شهری و دستگاه‌های ذی ربط همانند بهزیستی مطرح می‌شود، اما وضعیت معابر شهری رشت برای تردد افراد دارای معلولیت جسمانی اساساً مناسب نیست.

در ماه‌های پایانی عمر شورای پنجم بود که محمد حسن عاقل منش چندین بار بر روی مناسب‌سازی معابر شهر رشت برای معلولین جسمانی تاکید کرده بود، اما این تاکیدات و حتی نطق‌های پیش از دستور در جلسات شورای شهر راه به جایی نبرد و البته با پایان دوره شورای پنجم و آغاز به کار شورای ششم عملاً کسی در شورای شهر صدای معلولین نشد.

حال اما معابر شهری رشت همچنان برای معلولین نامناسب است و باید در خصوص شرایط فعلی فکری کرد و این موضوع با مصاحبه‌های گاه و بی‌گاه مسئولین ذی ربط و گل و بلبل نشان دادن وضعیت معابر اصلاح نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.