تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 12:15
کد خبر : 7543

آغاز عملیات اجرایی نصب و استقرار پست سیار سنگر

آغاز عملیات اجرایی نصب و استقرار پست سیار سنگر

مجری طرح ساختمان شرکت برق منطقه‌ای گیلان از بهره برداری پست سیار سنگر به ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر در شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گیلانی ها خبر،  مجری طرح ساختمان شرکت برق منطقه‌ای گیلان از بهره برداری پست سیار سنگر به ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر در شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش برق نیوز، «میرعباس بحری» با بیان این خبر، گفت: فاز اول این پروژه در بخش عملیات ساختمانی، شامل آماده سازی زمین، احداث پی و نصب فنس در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در حال انجام است.

وی افزود: همزمان با این مرحله، احداث خط کابلی تامین برق پروژه به طول ۵۰۰ متر با هزینه تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است و پس از اتمام این مرحله، نصب و راه اندازی ترانس سیار به ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر انجام خواهد شد.

مجری طرح ساختمان شرکت برق منطقه‌ای گیلان در ادامه بیان داشت: این پروژه با مشارکت و همکاری بخشداری و شهرداری سنگر در حال انجام است و در شهریورماه سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

بحری در پایان اظهار داشت: با توجه به ضعف ولتاژ منطقه، استقرار و راه اندازی این پروژه از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و با بهره برداری از این پروژه، مشکل برق منطقه سنگر برطرف خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اعتبار این پروژه در فاز اول بدون لحاظ ارزش پست سیار، بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال می‌باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.