تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 - 12:29
کد خبر : 2639

ادعای فعال سیاسی اصولگرا:

مردم در غرب به صورت سیل‌آسا در حال رفتن به سمت حجاب هستند |اینجا تازه دارند برمی‌گردند

مردم در غرب به صورت سیل‌آسا در حال رفتن به سمت حجاب هستند |اینجا تازه دارند برمی‌گردند

احمد کریمی اصفهانی می‌گوید: مردم در غرب به صورت سیل‌آسایی در حال رفتن به سمت حجاب هستند. اینجا، اما تازه دارند برمی‌گردند و چیزی که غرب «قی» کرده است را استفاده می‌کنند.

به گزارش گیلانی ها خبر و به نقل از رویداد۲۴، احمد کریمی اصفهانی فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به رویداد۲۴ می‌گوید: مردم ایران حقوقی دارند که باید در سایه «امنیت» و «آرامش» تامین شود. اغتشاشگران وضعیت جامعه را نابسامان کردند و طبیعی است که مدعی‌العموم از طرف همه مردم ایران باید آن را پیگیری کنند.

کریمی اصفهانی می‌گوید: یک کار سازمان‌یافته‌ای که از سمت غرب در داخل کشور و با هماهنگی تمام‌عیار در داخل انجام شد و اکنون تمام استکبار به میدان آمده و در حالی که دخالت در امور داخلی کشور‌ها یک خطا است، می‌بینیم که به سادگی می‌خواهند در امور داخلی ما دخالت کنند. متاسفانه مردم را تحریک کردند و کار را به مرز کشتار و اغشتشاش، سرقت اموال عمومی، آتش‌سوزی و… رساندند.

او می‌گوید: این مطالبه عمومی و به حق مردم از دستگاه قضا است که با متجاوزان برخورد شود. در مسائلی که مطرح کردم ما باید پاسخگوی مردم خودمان باشیم. خانواده‌هایی هستند که فرزندانشان را از دست دادند که باید عاملان آن‌ها به حق مجازات شوند. بیگانگان این مسائل را علم می‌کنند تا علیه ایران استفاده کنند. در غرب بار‌ها شاهد رفتار‌های خشن با مردم بودیم، اما هیچ صحبتی درباره آن نمی‌کنند. این سیاست‌های یک بام و دو هوای غرب است.

حسین انواری عضو حزب موتلفه اسلامی: اگر دختری بغلش را باز کرد و به مرد نامحرم اجازه نزدیک‌شدن داد، چکار کنیم؟/ اگر آقایان با لباس زیر بیرون بیایند، درست است؟
کریمی اصفهانی با بیان اینکه مردم اکنون باید مطالبه مجازات برای عاملان اغتشاش را داشته باشند و آن‌ها را به سزای اعمالشان برسانند، گفت: با اولین اعدامی که صورت گرفت موافقم. بالاخره وقتی فردی قمه به دست می‌گیرد و ناآرامی ایجاد می‌کند و فضا را بهم می‌ند، «مفسد فی الارض» است و به طور طبیعی باید او اعدام می‌شد. البته این ابتدایش است، اما می‌بینیم از همین ابتدا فضاسازی‌های صورت می‌گیرد اما مسئله این است که غرب این‌ها را هدایت کرده است و طبیعی است اکنون از آن‌ها حمایت کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: از روز اول اعتراضات، حجاب اصلا مسئله نبوده و مطرح نشده، ولی حالا اینکه عده‌ای حجاب را مطرح می‌کنند، بهانه است. جایگاه اصلی زن را اسلام داده است و ارزش اصلی زن را اسلام تعیین و مشخص کرده است. حجاب برای امنیت زن است و هرچقدر بی‌بند باری صورت بگیرد، ارزش و جایگاه زن کاهش پیدا می‌کند. زنان اکنون در نظام ما بدون روسری هم بعضا بیرون می‌روند، ولی هیچ تعرضی به آن‌ها نمی‌شود. اما نظام باید چارچوب این موضوع را مشخص کند و هیچ مشکلی برای زنانی که حجاب ندارند، ایجاد نشده است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه حجاب محدودیت نیست بلکه امنیت است، گفت: غرب به دنبال بی‌بند و باری است و امنیت زن را از بین برده‌اند. زنانی که بی‌حجاب هستند فریب غرب را خورده‌اند. زنان بدانند که غرب دوست آن‌ها نیست، بلکه دشمن آن‌ها است. بی بند و باری سال‌ها در غرب حاکم بوده و هیچ مانعی هم برای آن‌ها نبوده است، ولی امروز چیزی که قی کرده است را می‌خواهد در ایران راه بیندازد. اگر فرانسه و به طور کلی غرب که خواهان آزادی هستند، چرا مانع از ورود زنان با حجاب می‌شوند و می‌گویند قانون ما این است، اما وقتی در ایران می‌گوییم حجاب قانون است، می‌گویند نه خیر آزادی نیست. مردم در غرب به صورت سیل‌آسایی در حال رفتن به سمت حجاب هستند. اینجا، اما تازه دارند برمی‌گردند و چیزی که غرب قی کرده است را استفاده می‌کنند. برای داشتن حجاب باید فرهنگ‌سازی کرد و ایجاد محدودیت مرحله آخر است و نمی‌شود مرحله آخر را اول اجرا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.