تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 11:04
کد خبر : 9798

گوشت قرمز و مرغ ارزان شدند؟

گوشت قرمز و مرغ ارزان شدند؟

روزنامه همشهری نوشت: بر اساس مشاهدات میدانی قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در قصابی‌های بیشتر مناطق پایتخت از ۴۵۰ هزار تومان بالاتر است و راسته با استخوان گوساله هم کمتر از ۴۳۰ هزار تومان فروخته نمی‌شود.

به گزارش گیلانی ها خبر،  روزنامه همشهری نوشت: بر اساس مشاهدات میدانی قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در قصابی‌های بیشتر مناطق پایتخت از ۴۵۰ هزار تومان بالاتر است و راسته با استخوان گوساله هم کمتر از ۴۳۰ هزار تومان فروخته نمی‌شود.

گوشت قرمز و مرغ ارزان شدند؟

روزنامه همشهری قیمت گوشت و مرغ در بازار را بررسی کرده است.

به گزارش همشهری، قیمت مصرف‌کننده گوشت گوسفندی داخلی در بازار ۴۳۰ هزار تومان بوده که تا حدود ۴۱۰ هزار تومان کاهش داشته است. با این حال مشاهدات میدانی نشان می‌دهد در بیشتر قصابی‌های سطح شهر میانگین قیمت گوشت گوسفندی داخلی از رقم عنوان شده بالاتر است. گرچه قیمت گوشت در قصابی‌های مناطق مختلف متفاوت است اما بر اساس مشاهدات میدانی قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در قصابی‌های بیشتر مناطق پایتخت از ۴۵۰ هزار تومان بالاتر است و راسته با استخوان گوساله هم کمتر از ۴۳۰ هزار تومان فروخته نمی‌شود.

این روزنامه افزوده است: نرخ مصوب رسمی اعلام شده برای هر کیلو مرغ کامل برای مصرف‌کننده اوایل امسال ۷۳ هزار تومان اعلام شد اما اواخر تابستان با درخواست مرغداران، این نرخ با ابلاغ شفاهی به ۷۸ هزار تومان رسید. در حال حاضر میانگین قیمت هر کیلو مرغ تازه کامل در بازار ۸۵ هزار تومان است؛ قیمتی که در یک ماه اخیر ثابت بوده و به نظر می‌رسد با وجود رشد چشمگیر تولید روی این رقم فریز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.