تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 11:47
کد خبر : 13017

پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه ریلی رشت – کاسپین با ۲۵۰۰ میلیارد تومان هزینه

پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه ریلی رشت – کاسپین با ۲۵۰۰ میلیارد تومان هزینه

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریا محور با افتتاح خط ریلی رشت – خزر خبر داد و گفت: رینگ الحاقی کریدور شمال – جنوب از طریق دریا با اجرای طرح به ثمر می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریا محور با افتتاح خط ریلی رشت – خزر خبر داد و گفت: رینگ الحاقی کریدور شمال – جنوب از طریق دریا با اجرای طرح به ثمر می رسد. این پروژه.

 

به گزارش گیلانی ها خبر،  به نقل از مهر، خیرالله خادمی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت راه آهن رشت – کاسپین با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از پروژه های زیربنایی گیلان شامل بقیه آزادراه رشت – قزوین و رشت – راه آهن خزر در دستور کار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تحقق اقتصاد دریامحور با افتتاح خط ریلی رشت – خزر خبر داد و افزود: رینگ تکمیلی کریدور شمال – جنوب از طریق دریا با اجرای طرح اجرایی خواهد شد. پروژه راه آهن رشت – خزر که از اولویت های دولت سیزدهم است.

خادمی از پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه راه آهن رشت – خزر خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شد اما ارزش اسمی این پروژه امروز بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مراحل پایانی ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت قزوین حدفاصل رودبار – منجیل افزود: برای ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رودبار – منجیل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ارزش فعلی این پروژه برابر است با الان بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، پروژه باقیمانده آزادراه قزوین – رشت از نظر حجم کار، نوع مهندسی و هزینه انجام شده یکی از پروژه های بزرگ و اساسی کشور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.