تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 10:00
کد خبر : 12068

پیش‌بینی بارش برف و کاهش دمای ۱۵ درجه‌ای در گیلان

پیش‌بینی بارش برف و کاهش دمای ۱۵ درجه‌ای در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه سرد و بارشی خبر داد و گفت: در پی این فعالیت سامانه بارشی، کاهش دما تا ۱۵ درجه و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

به گزارش گیلانی ها خبر،  مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه سرد و بارشی خبر داد و گفت: در پی این فعالیت سامانه بارشی، کاهش دما تا ۱۵ درجه و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

پیش‌بینی بارش برف و کاهش دمای ۱۵ درجه‌ای در گیلان

محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از صدور اطلاعیه هواشناسی سطح نارنجی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: این اطلاعیه هشداری به سبب فعالیت سامانه سرد و بارشی از عصر روز دوشنبه تا روز چهارشنبه صادر شده است.

وی با اشاره به نوع مخاطرات پیش بینی شده در پی فعالیت این سامانه بارشی گفت: بارندگی، وزش باد شدید، بارش برف به ویژه در ارتفاعات از جمله مخاطرات پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان همچنین از کاهش محسوس دما در پی فعالیت سامانه سرد و بارشی خبر داد و افزود: دمای هوای در طول مدت فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

دادرس با اشاره به مخاطرات پیش بینی شده هواشناسی برای روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری بیان کرد: آبرگرفتگی و اختلل در تردد، لغزندگی سطح جاده ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیل از جمله پیامدهای فعالیت سامانه بارشی پیش بینی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.