تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 12:26
کد خبر : 10625

پنجاه و پنجمین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد

پنجاه و پنجمین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه آغاز شد

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش گیلانی ها خبر، نشست علنی روز- سه شنبه ۳۰ آبان-مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور ۲۲۷ تن از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران ،بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران نماینده تهران،ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس وادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی بررسی شود.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه و

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان ) از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

نمایندگان مجلس در جلسه دیروز به وزارت راه اجازه دادند نسبت به واگذاری مدیریت فرودگاه‌های کشور به مشارکت‌های داخلی و خارجی با حفظ مالکیت دولت اقدام کند همچنین با تصویب حکمی به بنیاد مسکن تکلیف کردندکه برای ساخت مسکن روستایی با اولویت بومیان هر منطقه اقدام نماید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوم مهرماه کار بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه را در صحن مجلس آغاز کرده اند و در پنجاه و دو جلسه گذشته، لایحه ۱۱۸ ماده‌ای بحث و بررسی شد و از هفته گذشته بررسی مواد ارجاعی به کمیسیون در دستور کار مجلس قرار گرفته است و احتمالا این هفته بررسی لایحه برنامه هفتم به پایان برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.