تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 10:54
کد خبر : 10489

وزیر کشور: ربط دادن ردصلاحیت‌ها به دولت بداخلاقی است

وزیر کشور: ربط دادن ردصلاحیت‌ها به دولت بداخلاقی است

وزیر کشور گفت: کسانی که احیانا رد صلاحیت شدند و یا تأیید احراز نشدند می‌توانند بروند به مراحل بعدی و این متصور است که در مراحل بعدی فرصت هست که مجدد بررسی شود و شکایت کنند و اشکال بگیرند و مسائل‌شان حل و فصل شود چراکه در مرحله اول ممکن است برخی مدارک‌شان کامل نبوده باشد و از فرصت ۱۰ روزه استفاده نکرده باشند.

به گزارش گیلانی ها خبر، وزیر کشور گفت: کسانی که احیانا رد صلاحیت شدند و یا تأیید احراز نشدند می‌توانند بروند به مراحل بعدی و این متصور است که در مراحل بعدی فرصت هست که مجدد بررسی شود و شکایت کنند و اشکال بگیرند و مسائل‌شان حل و فصل شود چراکه در مرحله اول ممکن است برخی مدارک‌شان کامل نبوده باشد و از فرصت ۱۰ روزه استفاده نکرده باشند.

وزیر کشور: ربط دادن ردصلاحیت‌ها به دولت بداخلاقی است

 احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که امشب در قم برگزار شد، با اشاره به اینکه هیئت‌های اجرایی به‌عنوان هیئت‌های مستقل رسالت‌های خود را در حوزه انتخابات انجام دادند، اظهار کرد: هر کسی که اشکالی دارد، می‌تواند دلایل آن را از هیئت‌های اجرایی بخواهد و هیئت‌های اجرایی هم موظف هستند این دلایل را به کاندیداهای رد صلاحیت شده ارائه دهند و کاندیدها این دلایل را ببینند.

وی اضافه کرد: کسانی که احیانا رد صلاحیت شدند و یا تأیید احراز نشدند می‌توانند بروند به مراحل بعدی و این متصور است که در مراحل بعدی فرصت هست که مجدد بررسی شود و شکایت کنند و اشکال بگیرند و مسائل‌شان حل و فصل شود چراکه در مرحله اول ممکن است برخی مدارک‌شان کامل نبوده باشد و از فرصت ۱۰ روزه استفاده نکرده باشند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برخی می گویند دولت باعث این رد صلاحیت ها بوده است، باید بگویم که دولت مطلقا در این کار دخالت نداشته، این یک نوع بداخلاقی است، البته نمایندگانی که رد صلاحیت شدند به غیر از دو نفر که در ذهن من هست، راجع به موضوع اظهار نظر نکردند.

وی با تاکید بر اینکه هدف دولت مشارکت حداکثری در انتخابات است، عنوان کرد: خیلی از کسانی که الان ممکن است جز رد صلاحیت شدگان نمایندگان فعلی باشد، از همکاران و دوستان دولت هستند.

وحیدی گفت: واقعیت این است که هیئت های اجرایی دلایلی دارند که باید معترضان به تصمیم هیئت های اجرایی، شکایت کنند و این شکایات هم رسیدگی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.