تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 - 9:34
کد خبر : 10793

همشهری : دولت درسال آینده درآمد نفتی اش کم می شود، برای جبرانش ، مالیات ها را ۵۰ درصد بالا برده

همشهری : دولت درسال آینده درآمد نفتی اش کم می شود، برای جبرانش ، مالیات ها را ۵۰ درصد بالا برده

پیش‌بینی شده میزان درآمدها از مالیات در سال آینده با رشدی ۴۹.۸درصدی به ۱۱۳۲میلیارد تومان برسد. با این حال دولت می‌گوید: بودجه سال آینده باز هم با کسری تراز عملیاتی مواجه خواهد بود؛ هرچند که شکاف بین دخل و خرج کمتر شده است.

به گزارش گیلانی ها خبر،  پیش‌بینی شده میزان درآمدها از مالیات در سال آینده با رشدی ۴۹.۸درصدی به ۱۱۳۲میلیارد تومان برسد. با این حال دولت می‌گوید: بودجه سال آینده باز هم با کسری تراز عملیاتی مواجه خواهد بود؛ هرچند که شکاف بین دخل و خرج کمتر شده است.

همشهری نوشت: انتشار یک سند اولیه ۴۵ صفحه‌ای از لایحه بودجه سال آینده کافی بود که انتقادها به شیوه بودجه‌ریزی دولت و البته منابع پیش‌بینی شده افزایش یابد.
براساس این سند قرار است جمع منابع عمومی بودجه دولت در سال آینده نسبت به امسال ۱۸.۲درصد رشد کند و نکته مهم اینکه دولت سقف منابع پیش‌بینی شده از محل فروش نفت و میعانات گازی را در قالب واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای ۱۱.۶درصد کاهش داده و به جای آن به افزایش ۴۱.۹درصدی درآمدها دل بسته.
پیش‌بینی شده میزان درآمدهای مالیاتی در سال آینده با رشدی ۴۹.۸درصدی به ۱۱۳۲میلیارد تومان برسد. با این حال دولت می‌گوید: بودجه سال آینده باز هم با کسری تراز عملیاتی مواجه خواهد بود؛ هرچند که شکاف بین دخل و خرج کمتر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.