تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 آذر 1402 - 10:19
کد خبر : 10678

نتانیاهو: جنگ تا نابودی حماس ادامه خواهد داشت

نتانیاهو: جنگ تا نابودی حماس ادامه خواهد داشت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که بی‌وقفه در تلاش برای بازگرداندن «گروگان‌ها» و تضمین این هستیم که دیگر حماس خطری برای «اسرائیل» نباشد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که بی‌وقفه در تلاش برای بازگرداندن «گروگان‌ها» و تضمین این هستیم که دیگر حماس خطری برای «اسرائیل» نباشد.

 

العالم-فلسطین اشغالی

به گزارش گیلانی ها خبر،  «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در نشست خبری مشترک با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم و ینی گانتس عضو کابینه جنگ گفت: ما بی درنگ سعی در بازگرداندن «گروگان‌ها» و رسیدن به این تضمین هستیم که حماس برای «اسرائیل» دیگر خطری ندارد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از هر فرصتی برای بازگرداندن «گروگان‌ها» بهره خواهیم برد، افزود: بازگرداندن «گروگان‌ها» ماموریتی مقدس است اما تحقق این هدف همیشه از طریق نظامی ممکن نیست.

نتانیاهو با تصور اینکه نابودی حماس امکان‌پذیر است، تصریح کرد، جنگ تا تحقق تمامی اهداف و نابودی حماس ادامه خواهد داشت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به توافق آتش بس موقت حماس و تل آویو ادامه داد: این توافق شامل آزادی اسرای فلسطینی که در قتل اسرائیلی‌ها دست داشتند، نخواهد بود و برای تمامی احتمالات در رابطه با توافق آتش‌بس از جمله ادامه جنگ آماده‌ایم.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این نشست خبری مشترک با ادعای نابودی حماس گفت: پایان این جنگ باید با نابودی حماس و بازگرداندن «گروگان‌ها» باشد و همه در اسرائیل به این پایبندند.

گالانت ادامه داد: هر اقدامی در غزه ما را به آزادی دیگر «گروگان‌ها» نزدیک‌تر خواهد کرد. عملیات‌های خود را برای فشار بیشتر بر حماس تعمیق خواهیم بخشید.

«بنی گانتس» عضو کابینه جنگ و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در این نشست خبری گفت: دیروز تصمیم سخت و سرنوشت‌سازی اتخاذ کردیم و من مطمئنم که تصمیم درستی بود. نهایت تلاش خود را برای بازگرداندن «گروگان‌ها» خواهیم کرد.

گانتس در لفاظی خود علیه جنبش حزب الله و کشور لبنان مدعی شد: «آنچه در غزه اتفاق افتاد، ممکن است در بیروت هم تکرار شود و هیچ حمله‌ای را علیه خود بی‌پاسخ نمی‌گذاریم».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.