تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 11:00
کد خبر : 9997

ناکامی پیشروی‌های زمینی اشغالگران در غزه پس از خشونت‌بارترین حملات

ناکامی پیشروی‌های زمینی اشغالگران در غزه پس از خشونت‌بارترین حملات

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی وارد بیست و دومین روز خود شده است و ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته حملات زمینی خود را به نوار غزه گسترش داد، اما القسام نیز به مقابله با نفوذ زمینی دشمن پرداخت.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه از آغاز عملیات طوفان الاقصی وارد بیست و دومین روز خود شده است و ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته حملات زمینی خود را به نوار غزه گسترش داد، اما القسام نیز به مقابله با نفوذ زمینی دشمن پرداخت.

به گزارش گیلانی ها  خبر،  تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بامداد امروز شنبه در حالی وارد بیست و دومین روز و چهارمین هفته از زمان آغاز طوفان الاقصی شده که با قطع شبکه‌های ارتباطی و اینترنت تجاوزات صهیونیست‌ها با شدت بیشتری در خاموشی اطلاعات ادامه دارد.

توپخانه ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به بمباران چندین منطقه نزدیک حصار امنیتی در شرق نوار غزه پرداخت.

خبرنگار الجزیره گفت که رژیم صهیونیستی حملاتی را به منطقه طرح بیت لاهیا در شمال نوار غزه انجام داد.

همچنین خبرنگار المیادین محورهای جدید حملات صهیونیست‌ها را بیت لاهیا، بیت حانون و جبالیا اعلام کرد.

به گفته این این خبرنگار از غزه، اشغالگران در بمباران شبانه خود از سلاح‌های پیشرفته ضد استحکامات استفاده کردند.

این خبرنگار افزود، اشغالگران مرتکب سلسله کشتارها در غزه همزمان با تلاش‌ها برای پیشروی زمینی شدند. غزه شب گذشته شاهد خشونت‌بارترین حملات زمینی، دریایی و هوایی از زمان آغاز تجاوزات بود.

به گفته او، گردان‌های القسام و القدس شاخه‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی دو پیشروی ارتش اشغالگر را ناکام گذاشته و آن را خنثی کردند.

خبرنگار المیادین در گزارش خود از غزه افزود: قطع اینترنت و ارتباطات توسط اشغالگران منعکس کننده تمایل اشغالگران برای مخفی کردن جنایاتشان در غزه است. همچنین قطعی اینترنت منجر به مانع تراشی در عملیات نجات می‌شود در حالیکه صدها تن زیر آوار گیر افتاده‌اند.

او ادامه داد: براساس برآوردهای سازمان جهانی بهداشت، حدود ۱۰۰۰ فلسطینی همچنان زیر آوار هستند.

رویترز به نقل از وزارت دفاع آمریکا گزارش داد که لوید آستین وزیر در تماسی با همتای صهیونیستی خود یوآو گالانت، بر اهمیت حفاظت از غیرنظامیان در نوار غزه تاکید کرد.

رسانه‌های صهیونیست‌ اذعان کردند، یک سرباز رژیم صهیونیستی در اثر شدت جراحاتی که در روز اول جنگ در غلاف غزه برداشته بود، از پای درآمده است.

برنامه جهانی غذا: نوار غزه روزانه نیاز به ورود ۴۰ کامیون دارد

برنامه جهانی غذا نیاز به ورود روزانه ۴۰ کامیون به نوار غزه را تأیید کرد تا بتواند دامنه عملیات خود را گسترش داده و در دو ماه آینده به ۱.۱ میلیون نفر کمک غذایی ارائه کند.

به گفته هلال احمر فلسطین، تا بعدازظهر جمعه، مجموع کامیون‌های کمک‌رسانی – که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه از طریق گذرگاه زمینی رفح وارد نوار غزه شده‌اند – به ۸۴ کامیون رسیده در حالی که تاکنون اجازه ورود سوخت داده نشده است.

شهادت ۱۰۰ نفر در بمباران برج مسکونی در غزه

منابع فلسطینی از بمباران یک برج مسکونی در غزه و شهادت ۱۰۰ فلسطینی خبر دادند.

به نقل از خبرگزاری شهاب، در ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، جنگنده‌های این رژیم یک برج مسکونی در «حی الشاطی» واقع در غرب غزه را بمباران کرده و ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

حماس: مقاومت فلسطین برای حمله زمینی دشمن آمادگی کامل دارد

جنبش حماس شامگاه جمعه تاکید کرد که گردان‌های القسام و تمامی نیروهای مقاومت فلسطین برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها با قدرت کامل و خنثی کردن تهاجمات آمادگی کامل دارند.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر گسترش عملیات زمینی خود در نوار غزه، یک مقام ارشد حماس شامگاه جمعه تاکید کرد که حماس برای مقابله با تهاجم زمینی احتمالی اشغالگران آماده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.