تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 11:02
کد خبر : 9792

نامه ای خطاب به سیدحسن خمینی

نامه ای خطاب به سیدحسن خمینی

دفتر تحکیم وحدت در نامه ای به سید حسن خمینی درباره مواضعش درخصوص جنگ غزه نوشت: مواضع اصیل و دقیق شما که برخاسته از مبانی مکتب ضدسلطه امام راحل و رهبری عزیز است، شایان توجه و تقدیر است.

به گزارش گیلانی ها خبر،  تسنیم نوشت: دفتر تحکیم وحدت در نامه ای به سید حسن خمینی درباره مواضعش درخصوص جنگ غزه نوشت: مواضع اصیل و دقیق شما که برخاسته از مبانی مکتب ضدسلطه امام راحل و رهبری عزیز است، شایان توجه و تقدیر است.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان، دفتر تحکیم وحدت در نامه ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی اعلام کرد: مواضع اصیل و تکلیف‌مدارانه شما پیرامون مسئله فلسطین که برخاسته از مبانی مکتب ضدسلطه امام راحل و رهبری عزیز است، قابل تقدیر است.

انتقاد تند سیدحسن خمینی از بایدن و حکام عرب /اگر یک کودک چشم آبی بلایی سرش بیاید تمام عالم مطلع می شوند اما…

در این نامه آمده است:

«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ»
کسی که شکرگذار مخلوق نباشد، شکرگذار خالق نیز نیست.

بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی

مواضع قاطع و حق جانب‌دارانه شما پیرامون مسئله فلسطین در روزهای اخیر قابل تحسین و تقدیر است.

در روزگاری که جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی به سکوت خود در قبال این جنایات و فجایع آشکار رژیم صهیونسیتی ادامه‌ داده، و عده‌ای هم در داخل دنباله‌رو آنان شده و چشم و گوش بر حقیقت بسته و وجدان انسانی را دفن کرده‌اند، مواضع اصیل و دقیق شما که برخاسته از مبانی مکتب ضدسلطه امام راحل و رهبری عزیز است، شایان توجه و تقدیر است.

در این ایام و اوضاع وانفسای سیطره ظلم و ظلمت بر منطقه، بر هر مسلمانی که توان و امکان هرگونه امداد به ملت مظلوم فلسطین و انتقام از آمریکای جانی و اسرائیل جلاد را دارد، واجب است به دادخواهی و خونخواهی مظلومان بشتابد؛ نظرات شما پیرامون حمایت از مردم مظلوم فلسطین فراموش نخواهد شد.

اتحادیه دفتر تحکیم وحدت ضمن قدردانی از مواضع شما از همه روحانیون و علمای جهان اسلام می خواهد که بر اساس تعلیمات اسلام که سابقه دیرینه ای در حمایت از مظلومان دارد، نقش آفرینی کرده و مردم فلسطین را یاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.