تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 11:23
کد خبر : 10572

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان خبر داد: درخشش معلمان گیلانی در جشنواره الگوهای برتر تدریس کشور

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گیلان خبر داد: درخشش معلمان گیلانی در جشنواره الگوهای برتر تدریس کشور

جابر عباسی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: یاسر برشبان و محمود نصوری در محور آزمایشگاه ریاضی رتبه اول جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره اول متوسطه را از آنِ خود کردند.

به گزارش گیلانی ها خبر،  جابر عباسی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: یاسر برشبان و محمود نصوری در محور آزمایشگاه ریاضی رتبه اول جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره اول متوسطه را از آنِ خود کردند.

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: یاسر برشبان و محمود نصوری در محور آزمایشگاه ریاضی رتبه اول جشنواره الگوهای برتر تدریس دوره اول متوسطه را از آنِ خود کردند.

جابر عباسی با اعلام این خبر گفت: هفتمین دوره از جشنواره نوآوری فرآیند آموزش و یادگیری دبیران دوره اول متوسطه با شعار «معلم توانمند، تعلیم و تربیت باکیفیت و نسل امیدبخش» در قزوین برگزار شد که در محور ریاضی یاسر برشبان و محمود نصوری از صومعه سرا مقام اول جشنواره الگوهای برتر تدریس را از آنِ خود کردند. وی افزود: آموزش و پرورش به منظور بهبود کیفیت آموزش و یاددهی یادگیری هرساله با برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف، از علاقه مندان دعوت می‌کند که ایده و روش‌های نوآورانه تدریس خود را جهت پیشرفت و رشد دانش آموزان به صورت محتوای آموزشی ارائه دهند که یکی از این جشنواره ها، جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به حضور فرهنگیان گیلانی در ۵ محور اپلیکیشن، استیم، هنر، ریاضی و آزمایشگاهی هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را، زمینه‌سازی برای تولید ایده‌ها و روش‌های نو و همچنین به کار گیری برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدارس دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.